וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב משוכנעת: "עם סגל מלא היינו מנצחים במשחק הזה"

10.1.2024 / 7:15

האדומים הפסידו ללונדון ויצטרכו לעבוד קשה נגד קבוצות חזקות כדי לעמוד ביעד: "ראויים למקום השני". אנגולה יחזור בשבוע הבא?

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - לונדון ליונס 100:96/ספורט1

אכזבה בהפועל תל אביב אחרי ההפסד אמש (שלישי) 100:96 ללונדון ליונס במסגרת המחזור ה-14 ביורוקאפ. האדומים רשמו הפסד ראשון בסיבוב השני, ירדו למאזן של 11 ניצחונות מול שלושה הפסדים ופספסו הזדמנות לפתוח פער מבטיח על הבריטים. כמו כן, הפער בין הפועל למקום הראשון, בו מחזיקה פאריז בסקטבול, נראה כעת כקשה עד בלתי אפשרי לסגירה.

נתחיל עם המשמעות. הפועל תל אביב הפסידה אמש רק ב-4 הפרש, אחרי שניצחה בסיבוב הראשון בבריטניה ב-7 הפרש, כך שעל אף העובדה שלונדון נמצאת מרחק ניצחון ממנה, הפועל ביתרון במשחקי הראש בראש בין הקבוצות. הבעיה? ארבעת המשחקים האחרונים של האדומים הם נגד פריז הראשונה, בדאלונה הרביעית, בשיקטאש החמישית ופרומיטיי השישית. הספרדים והטורקים יוכלו גם כן להדביק את הפער מהפועל אם ינצחו ביותר מההפרש בו הפסידו לאדומים בבלגרד.

"העובדה שהצלחנו להפסיד בפחות מ-7 הפרש היא חצי נחמה", אמרו במועדון אמש, "אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לנצח חלק מהמשחקים שנותרו לנו ולסיים במקום השני שראוי לנו בבית הזה. נצטרך ללמוד מההפסד הזה".

בר טימור, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
משהו היה חסר. בר טימור/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

הפועל תל אביב יודעת לסיים משחקים, אך בדרך כלל פותחת לא הכי טוב, אבל לא חלש כמו אמש. האדומים ספגו 28 נקודות ברבע הראשון ו-30 ברבע השני, כשהרעה החולה שלהם מהסיבוב הראשון, אפשרות לתת ליריבה להפגיז מחוץ לקשת, שעלתה להם בהפסדים לפאריז ופרומטיי, חזרה. קונור מורגן חגג ברבע הראשון, לוק נלסון הצטרף אליו והפער כבר היה גדול. הקאמבק בחצי השני לא הספיק, למרות שהאדומים היו קרובים.

בהפועל "השאירו הכל על המגרש" בחצי השני, כפי שאמרו בקבוצה, בעיקר בר טימור וקסביאר מנפורד, אבל בהיעדר רכז טבעי מחובר, כשוויל קאמינגס נראה עדיין לא טוב, ועם עידן זלמנסון במשחק פחות טוב כגיבוי לקייל אלכסנדר, וג'ון הולנד שראה את הגב של דז וולס שנכנס לעניינים, האדומים פשוט לא הסתדרו בנקודות המפתח. גייב אולסאני היה יעיל, ובהפועל יצאו מאוכזבים מאוד.

"בסופו של יום, בסגל מלא היינו עוברים את המשחק הזה", אמרו במועדון בחצי תירוץ, "אבל אין מה לעשות וזה מה שעומד לרשותנו". ולא בטוח שהמצב ישתנה לקראת פריז. ג'ייקובן בראון יחזור במקרה הטוב בעוד קצת יותר מחודש, בהפועל מקווים שבראיין אנגולה יוכל לחזור במשחק הקרוב באירופה, ואם לא אז בעוד שבועיים ובינתיים ינסו להכניס את קאמינגס לעניינים במשחק החוץ נגד עירוני רמת גן ביום ראשון בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully