וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר רחימי סיים את תפקידו במכבי חיפה, בני כץ יחליפו

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 22:25

נועלת טבלת הליגה הלאומית נפרדה מהמאמן, ובמקומו קודם מאמן קבוצת הנוער במועדון. ניצחונות לרעננה, אשקלון, ראשון לציון וצפת

מחוץ לקווים, 9.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי חיפה הודיעה הערב (רביעי) כי עופר רחימי סיים את דרכו כמאמן הקבוצה. במקומו הירוקים מינו את בני כץ, מאמן קבוצת הנוער של המועדון ועוזר המאמן מתקופת דניאל סאואנה. הירוקים נועלים את טבלת הליגה הלאומית עם מאזן עגום של ניצחון אחד ושישה הפסדים.

במקביל לחילופי המאמנים, הערב נערכו ארבעה משחקים בליגת המשנה שעמדו בסימן קטיעת רצפים. מכבי רחובות נכנעה אחרי שישה ניצחונות רצופים, מכבי מעלה אדומים נעצרה אחרי שלושה ניצחונות ומכבי ראשון לציון קטעה רצף הפסדים.

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה בכדורסל. מאור אלקסלסי
שילם את המחיר. רחימי/מאור אלקסלסי

מכבי עירוני רעננה - מכבי רחובות 89:95

רצף ששת הניצחונות של רחובות נקטע ברעננה, כאשר המארחת הרשימה עם בריחה ליתרון דו ספרתי מוקדם וסיכול של כל ניסיון קאמבק מצד האורחת. עידן אלבר הוביל עם 22 נקודות, יונתן מור הוסיף 19 ויוגב אוחיון הוותיק קלע 16 נקודות עבור המנצחת, כשגם אור חי הרשים עם 17 נקודות ללא החטאה מהשדה. ג'וש פרוינד בלט עם 25 נקודות מנגד, 21 לשגיב דוד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עידן אלבר, שחקן מכבי רעננה. יעל הראל מנהלת ליגה לאומית Winner, אתר רשמי
הצטיין ברעננה. אלבר/אתר רשמי, יעל הראל מנהלת ליגה לאומית Winner

בני כפר קאסם - אליצור אשקלון 92:74

הקבוצה של נחום סגל עולה למאזן 1:7 אחרי ניצחון חוץ משכנע. כפר קאסם הקטינה את הפער לחמש הפרש בלבד ברבע האחרון, אך בדיוק כמו במשחק כולו, גם אז אשקלון הצליחה לייצר בריחה בדרך לניצחון בהפרש גדול. קלארק רוזנברג קלע 25 נקודות ואליעד טל הרשים עם דאבל דאבל של 19 נקודות ו-19 ריבאונדים. אפי טיומקין קלע 22 למפסידה.

אליצור שומרון - מכבי ראשון לציון 87:75

ניצחון שני העונה למכבי ראשון לציון שקוטעת את רצף שלושת ההפסדים. אחרי רבע ראשון שקול, הכתומים יצאו לריצת 0:9 וירדו להפסקה ביתרון דו ספרתי של 35:46 - אותו לא שמטו עד לסיום חרף ניסיונות החזרה של שומרון.

מ.ס צפת - מכבי מעלה אדומים 77:84

מעלה אדומים הצפינה לצפת אחרי שלושה ניצחונות רצופים, רק כדי לראות את הרצף נקטע בזכות משחק נהדר של דניאל קופרברג ואופק בן יעקב. הגבוה שזכור מימיו בנבחרת העתודה ליקט 19 ריבאונדים לצד 22 נקודות, כשבן יעקב מוסיף 17 נקודות. מעלה אדומים קיזזה משמעותית את הפער שהיה דו ספרתי ברבע השלישי, אך זה לא מנע הפסד בצפון. דניאל נג'ר קלע 20, רועי אבנרי סיים עם 19 וחמש שלשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully