וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של קברצחליה: "אוסימן יעבור לסעודיה". החלוץ: "אתה מטומטם"

הסוכן טען שהניגרי יגיע מנאפולי למפרץ בעוד הגאורגי יעזוב רק לאחת הגדולות באירופה, החלוץ זעם: "מטונף, תשאיר את שמי מחוץ לפה שלך"

מחוץ לקווים, 9.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

עוד מהסיפור הביזארי שנאפולי לעגה לוויקטור אוסימן עם סרטון טיקטוק שגרר תגובות זועמות רבות הן מצד השחקן וסוכנו והן מהקהל שלא הבין מה המועדון עשה לחלוץ המצטיין שלו, נראה שלניגרי מעט נמאס מאיטליה והוא מכוון להמשיך הלאה. כבר בקיץ האחרון אוסימן סומן על ידי צ'לסי וארסנל, שעדיין מעוניינות בו, ואף דווח כי לפני שהארי קיין חתם בבאיירן מינכן, הסוקרר של נאפולי היה בדרך לאלופה הגרמנית. עם דיווחים רבים על אפשרות מעבר לפרמיירליג או לליגה הסעודית, דווקא סוכנו של חברו להתקפה, חביצ'ה קברצחליה, טוען שהוא משוכנע מה יהיה הצעד הבא בקריירה של אוסימן.

"הוא חתם על חוזה חדש, אבל באמת חושבים שהוא יבזבז את כל הקריירה שלו בנאפולי?", סיפר מאמוקה ז'וגלי, סוכנו של הגאורגי. "אני יכול לומר בוודאות שהוא יעבור בקיץ לערב הסעודית. נאפולי הגדילה לו את המשכורת, אבל זה כבר לא מעניין אותו".

אוסימן לא נשאר חייב, וכעבור מספר שעות שיתף בסטורי באינסטגרם את תחושתיו בנוגע לסוכן: "מאמוקה ז'וגלי היקר, אתה חתיכת מטונף, אתה בושה, יכולת הסקת המסקנות שלך מביכה, מטומטם. תשאיר את השם שלי מחוץ לפה שלך".

בנוגע לשאיפות של קברצחליה, סוכנו של הגאורגי נשמע אחרת: "הוא לא יקבל אף הצעה מערב הסעודית, הוא שונה מאוסימן בכל פן אפשרי. חביצ'ה לא יקבל הצעה גם של מיליארד יורו. הוא מעדיף לשחק בריאל מדריד, באיירן מינכן, ברצלונה או מנצ'סטר סיטי. יש לו שאיפות שונות ומטרות גדולות יותר בקריירה. אף קבוצה לא תסרב להזדמנות להחתים שחקן כמוהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully