וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמה מטומטם אתה?": ילד הפלא של דורטמונד מסכן את הקריירה

פריס ברונר הצעיד את גרמניה לזכייה באליפות העולם U17 ונבחר לשחקן הטורניר. בסוף השבוע ברח מבית המלון של הקבוצה באישון לילה ובעיות המשמעת שלו מדאיגות את ראשי המועדון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.1/ספורט1

חמישה שבועות חלפו מאז שנבחרת הנערים של גרמניה זכתה לראשונה אי פעם באליפות העולם עד גיל 17 והכוכב הגדול, פריס ברונר, ממשיך לייצר כותרות. ועכשיו הן לא חיוביות.

ברונר כבש חמישה שערים באליפות העולם, כולל צמד נגד ארגנטינה בחצי הגמר ושער בגמר מול צרפת. הוא נבחר ל"שחקן הטורניר", הוכתר על ידי עיתונים ואתרי ספורט ל"אחד מהכדורגלנים המבטיחים בעולם", אבל ממש לא מתנהג בהתאם.

באוקטובר דורטמונד הודיעה שהיא משעה אותו לתקופה בלתי מוגבלת בגלל עבירות משמעת. מועדון הפאר לא פירט לגביהן והחזיר את ברונר לפעילות ממש לפני המונדיאל עד גיל 17. התקווה הייתה שאחרי ההשעייה והטורניר המוצלח, הוא יתעשת. זה לא קרה.

שחקן בורוסיה דורטמונד, פריס ברונר. Jürgen Fromme - firo sportphoto, GettyImages
התקווה הייתה שיתעשת. זה לא קרה/GettyImages, Jürgen Fromme - firo sportphoto

לקראת חזרתה של הבונדסליגה הגרמנית מפגרת החורף, בורוסיה דורטמונד יצאה למחנה אימונים במארבייה שבספרד, וברונר הוזמן לנסיעה. אמו הנרגשת הגיעה לבקר, במועדון החמיאו... והוא שוב בעט בדלי.

אתמול נחשף ב"סקיי ספורט גרמניה" שבלילה בין שבת לראשון, ברונר ברח מהחדר שלו בבית המלון ביחד עם שחקן נוער נוסף שהוזמן למחנה, קול קמפבל. כשהשניים חזרו הם נתפסו על ידי מנהל הקבוצה. בבוקר הם כבר נזרקו מהסגל והוחזרו לגרמניה.

ב"בילד" לא התביישו לתהות היום "כמה מטומטם אתה יכול להיות?", והסבירו: "אחרי שהושעה באוקטובר, ברונר הבטיח לשפר את ההתנהגות שלו ונראה היה שהוא עולה על המסלול. הוא הפך לאלוף העולם עם הנבחרת עד גיל 17 ונבחר לשחקן המצטיין בטורניר... ועכשיו זה. כשמסתכלים על המצב מבחוץ, קשה מאוד להבין למה שחקן כדורגל שנמצא בשלב כזה, לא מצליח להתנהג בהתאם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן נבחרת הנערים של גרמניה, פריס ברונר, עם גביע "שחקן הטורניר" באליפות העולם עד גיל 17. Eurasia Sport Images, GettyImages
אלוף עולם שלא מתנהג בהתאם. ברונר/GettyImages, Eurasia Sport Images

לפי התקשורת הגרמנית, נציגיו של ברונר מנהלים בתקופה הנוכחית מו"מ עם דורטמונד על חוזה מקצועני. במועדון מאוד חוששים מהאופי של ילד הפלא הפרובלמטי, אבל הנטייה היא לא לסגת מהמגעים כדי לא לאבד אותו - הכול בתקווה שיתיישר סוף סוף. הרי בבונדסליגה הגרמנית שחקנים בגילו כבר מקבלים צ'אנסים של ממש והופכים לכוכבים. דיבורים בסגנון "הוא עוד צריך להתבגר" כבר לא קשורים למציאות כיום בליגה שמעניקה במה רחבה לכדורגלנים בני עשרה.

"המאמן אדין טרזיץ' לקח את ברונר לשיחה קשה", הוסיפו ב"בילד", "ברונר שוב מסכן את עתידו בדורטמונד. כל הדלתות פתוחות עבורו - כל עוד הוא יתנהג כראוי. כרגע אי אפשר לומר זאת על גיבור הזכייה של גרמניה באליפות העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully