וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון עשוי לשוב לאימונים בשבוע הבא, מכוון למשחק מול סיטי

דיווח באנגליה: הישראלי שנעדר מאז אוקטובר מקווה לחזור לאימונים של טוטנהאם בשבוע הבא. המטרה: להיות כשיר למשחק מול הטרבליסטית בגביע בסוף החודש

תקציר הגביע האנגלי: טוטנהאם - ברנלי 0:1/ספורט1

החזרה של מנור סולומון למגרשים מתקרבת, ולפי דיווחים באנגליה, עשויה להתרחש כבר החודש. ב"סטנדרט" פורסם כי השחקן הישראלי של טוטנהאם מקווה לחזור לאימוני הקבוצה בתחילת השבוע הבא, כאשר המטרה שלו היא להיות כשיר למשחק נגד מנצ'סטר סיטי בסיבוב הרביעי בגביע - בסוף השבוע של ה-27 בינואר.

שחקן הכנף כידוע נעדר מאז חודש אוקטובר בעקבות פציעה במיניסקוס שאילצה אותו לעבור ניתוח, עונה שנייה ברציפות. מדובר גם בבשורה מצוינת עבור הקבוצה של אנג' פוסטקוגלו, שכן רשימת החיסורים שלו כוללת שמות רבים נוספים. יונג מין סון צפוי להיעדר מהמשחק מול סיטי בעקבות השתתפותו באליפות אסיה עם נבחרת דרום קוריאה, כאשר בהתקפה גם איבן פרישיץ' בחוץ לתקופה ארוכה.

בלי קשר לחזרה הקרבה של סולומון, טוטנהאם עומדת בפני מספר שינויים בחלק הקדמי בחלון ההעברות הנוכחי. טימו ורנר על סף מעבר מר.ב. לייפציג בהשאלה עד לתום העונה, בעוד פיורנטינה מעוניינת בבריאן חיל שהספרס ינסו למכור החודש.

סולומון הספיק לערוך שש הופעות בלבד במדי הספרס עד שנפצע - חמש בליגה ועוד אחת בגביע הליגה. הישראלי טרם הבקיע שער בכורה בקבוצה הלונדונית אך כן בישל פעמיים ב-2:5 על ברנלי בתחילת חודש ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully