וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו ניצחה את רומא בדרבי, אטאלנטה הדיחה את מילאן מהגביע

פנדל של זקאני הספיק לתכולים בשביל 0:1 יוקרתי וכרטיס לחצי הגמר, מוריניו ממשיך לדשדש. קופמיינרס כבש צמד והפך ל-1:2 בסן סירו

תקציר: לאציו - רומא 0:1 (רבע גמר הגביע האיטלקי)/ספורט1

שלב רבע הגמר של הגביע האיטלקי נמשך (רביעי) עם שני משחקים. בראשון ביניהם, לאציו ניצחה את רומא 0:1 בדרבי והיא תשחק בחצי הגמר נגד יובנטוס או פרוזינונה. אטאלנטה ניצחה 1:2 את מילאן בסן סירו ותפגוש בחצי הגמר את פיורנטינה.

לאציו - רומא 0:1

הדרבי הכי חם באיטליה סיפק הרבה אש ותמרות עשן ביציעים, שער אחד על כר הדשא וחגיגה תכולה שהפכה למסורת בשנה וחצי האחרונות. לפני שריקת הפתיחה אוהדי הקבוצות השליכו אבוקות ורימוני עשן מיציע ליציע ועזרו לחמם את האווירה בבירה הקרירה. על המגרש באולימפיקו ז'וזה מוריניו ורומא הודחו אחרי דרבי רביעי ברציפות ללא שער. לאציו בחצי הגמר עם ניצחון 0:1 שלישי על רומא בארבעת המפגשים האחרונים (אחד נוסף הסתיים ב-0:0).

המחצית הראשונה הייתה קצת עצבנית והתאפיינה בחוסר דיוק, אבל בדקה ה-51 המשחק התעורר. דין האוסן הצעיר - בהופעת בכורה בהרכב של רומא - ביצע עבירה ברחבה ואחרי התערבות של VAR, השופט שרק לפנדל. מתיאה זקאני כבש והעלה את לאציו ל-0:1. רומא התחילה ללחוץ ולא מצאה תשובות, לאציו פספסה חצאי מצבים להכפיל ולקראת הסיום אנדראה בלוטי כמעט קבע 1:1 דרמטי, אבל נעצר על ידי כריסטוס מנדאס. פדרו וסרדאר אזמון הורחקו בתוספת הזמן ושתי הקבוצות סיימו ב-10 שחקנים.

שחקן לאציו, מתיאה זקאני. Giuseppe Bellini, GettyImages
0:1 שלישי של לאציו בארבעת משחקי הדרבי האחרונים. זקאני/GettyImages, Giuseppe Bellini

מילאן - אטאלנטה 2:1

אחרי שלושה ניצחונות רצופים ושישה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, הרוסונרי נעצרו על ידי הקבוצה האחרונה לה הפסידו (3:2 בליגה בברגמו). רפאל לאאו הגיע כטריילר לרחבה וכבש בנגיעה נהדרת בדקה ה-45 אחרי הכנה של תאו הרננדז, אבל עוד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הצליח טון קופמיינרס להשוות עם בעיטה חדה אחרי בישול של מיל הולם מצד ימין, וההלנדי גם השלים את המהפך עם פנדל מדויק בדקה ה-59. המאמן ג'אן פיירו גאספריני ראה את המהפך של אטאלנטה מהיציע לאחר שהורחק בדקה ה-38, כשהשחקנים שלו ידעו לשמור על היתרון בסן סירו למרות דפיקות לב עם ספק נגיעת יד ברחבה בתוספת הזמן, והעפילו לחצי הגמר.

כעת תנסה אטאלנטה לשפר את מאזנה בשלבי ההכרעה (היחידה שזכתה רק פעם אחת מבין אלה שהגיעו לפחות חמש פעמים לגמר) ואולי תניף את הגביע לראשונה מאז 1963 (הפסידה בגמרים של 1987, 1996, 2019 ו-2021). מילאן ככל הנראה תישאר ללא תואר מקומי העונה ותתמקד בליגה האירופית ובהשגת הכרטיס לליגת האלופות.

צפו בתקציר ההפסד של מילאן

תקציר: מילאן - אטאלנטה 2:1 (הגביע האיטלקי)/ספורט1
טון קופמיינרס שחקן אטאלנטה חוגג שער. Marco Luzzani, GettyImages
ניצח עבור אטאלנטה. טון קופמיינרס/GettyImages, Marco Luzzani
רפאל לאאו שחקן מילאן מאוכזב. רויטרס
עוד תואר חמק למילאן. רפאל לאאו/רויטרס

שלב רבע הגמר יינעל ביום חמישי, כשיובנטוס תארח את פרוזינונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully