וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע טוענים שעסקת פופ לא ריאלית, פטרסון שב להולנד

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 14:37

החלוץ שהבקיע תשעה שערים עבור העולה החדשה ברומניה סיפר על הצעה רשמית שהגיעה מבירת הנגב. השבדי חתם בפורטונה סיטארד וישתף פעולה עם חלילוביץ'

תקציר: הפועל באר שבע - בני ריינה 2:4/ספורט1

אלכס פופ הוא אחד השחקנים המפתיעים ביותר העונה בליגה הרומנית, לאור העובדה שהבקיע מפתיחתה תשעה שערים עבור העולה החדשה אוצלול גלאץ. מה שלא מפתיע לאור יכולתו ומספריו הטובים זה שהוא זוכה לביקוש מקבוצות באירופה, לדבריו גם הצעה רשמית הגיעה והיא הייתה מהפועל באר שבע.

הפועל באר שבע צירפה בשנים האחרונות מספר שחקנים בולטים מהליגה הרומנית, כולל אנטוניו ספר שכידוע משחק בקבוצה בימים אלו, ולפי פופ נעשתה פנייה גם אליו מבירת הנגב: "אין לי הצעות מרומניה, אבל יש שיחות עם מועדונים מחו"ל. הייתה הצעה ברורה מהפועל באר שבע ואני מבין שהיו שיחות עם מועדונים נוספים מאירופה וגם מיבשות אחרות. אם תגיע ההצעה הנכונה, אני מאמין שנוכל להגיע להסכם שיאפשר לכל הצדדים להרוויח. לא אסרב להצעה להתקדם".

פופ יחגוג בעוד פחות מחודש את יום הולדתו ה-24 וחוזהו באוצלול יסתיים בקיץ 2025, שוויו מוערך בכמיליון יורו. יש לציין שבהפועל באר שבע סיפרו בעקבות הפרסום כי לא מדובר בעסקה ריאלית.

אגב, כריסטופר פטרסון, שהתחיל את העונה בהפועל באר שבע, חתם לשנתיים וחצי בפורטונה סיטארד. שחקן הכנף השבדי הספיק לערוך 9 הופעות בכל המסגרות במדי הקבוצה מבירת הנגב, אבל סיכם על התרת חוזהו אחרי שפרצה המלחמה. הוא חוזר לליגה ההולנדית בה שיחק בעבר באוטרכט, רודה והראקלס אלמלו. אגב, הוא יפגוש שם את אלן חלילוביץ', בנו של שחקן העבר סיאד חלילוביץ' שעבר בהפועל באר שבע בשנות ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully