וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מחכה לאתלטיקו: "הם פגעו בנו בדרבי הקודם, הסקנו מסקנות"

הבלאנקוס יפגשו בחצי גמר הסופרקאפ הספרדי בערב הסעודית את היריבה העירונית, שהיא היחידה שניצחה אותם העונה. אנצ'לוטי: "עשינו את שיעורי הבית, בטוח שנוכל להראות משהו אחר מחר" (רביעי, 21:00, ספורט2)

תקציר: ארנדינה - ריאל מדריד 3:1 (גביע המלך)/ספורט1

משחקי הסופרקאפ הספרדי ייערכו זו השנה השלישית ברציפות בעיר ריאד שבערב הסעודית וייצאו לדרך ביום רביעי בערב עם הדרבי הגדול בין ריאל לאתלטיקו מדריד (רביעי, 21:00, ספורט2). המנצחת תתמודד מול המנצחת בחצי הגמר השני שייערך בחמישי בערב בין ברצלונה לאוסאסונה.

יהיה זה למעשה הדרבי הראשון מבין שלושה בין המדרידאיות תוך חודש, כי הן ייפגשו גם ב-18 בינואר במסגרת שמינית גמר גביע המלך ובשבוע הראשון של פברואר בסנטיאגו ברנבאו במסגרת הליגה.

ג'וד בלינגהאם ריאל מדריד חוגג. רויטרס
ישוב להרכב לדרבי בחצי הגמר. בלינגהאם/רויטרס

בסוף השבוע ריאל מדריד רשמה ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות כחלק מריצה אדירה שכוללת עשרה ניצחונות ב-11 המשחקים האחרונים, ולשמחת המאמן קרלו אנצ'לוטי בשבת הוא איפשר לכוכביו לנוח ב-1:3 על ארנדינה מהליגה הרביעית במסגרת הגביע. ארדה גולר ערך בשבת את הופעת הבכורה כשעלה בהרכב אחרי שהתאושש מפציעות שהשביתו אותו כחצי שנה, אולם ישוב לספסל מול הקולצ'ונרוס. לעומתו, להרכב אמורים לשוב פרלאן מנדי וטוני קרוס שהיו פצועים ולצדם כמובן ג'וד בלינגהאם, ויניסיוס ג'וניור ורודריגו. אנדריי לונין אמור לחזור לשער.

ריאל מדריד זכתה בסופרקאפ פעמיים מאז שהפורמט שינה פורמט בעונת 2019/20 ובסך הכל זכתה בגביע 12 פעמים, אולם בעונה שעברה הפסידה 3:1 לברצלונה בגמר ואיבדה את התואר וקודם לכן התקשתה בחצי הגמר ועברה את ולנסיה רק בתום דו קרב פנדלים. עם אתלטיקו היא נפגשה לדרבי במסגרת הסופרקאפ בפעם האחרונה ב-2020, אז ניצחה וזכתה בגביע אחרי 0:0 ודו קרב פנדלים בגמר.

ההפסד היחיד של הבלאנקוס העונה בכל המסגרות היה ב-3:1 בדרבי בספטמבר, משחק שנצרב בזיכרון של קרלו אנצ'לוטי: "אתלטיקו פגעה בנו במשחק הקודם, זו קבוצה מאוד תחרותית. השתפרנו מאז ההפסד הזה, עשינו את שיעורי הבית והסקנו כמה מסקנות לגביהם, אני בטוח שנוכל להראות משהו אחר מחר". המאמן האיטלקי סירב להשיב אם קפה ימשיך בשער או שמא אנדריי לונין ישוב להרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן אתלטיקו מדריד אלבארו מוראטה לצד אנטואן גריזמן. רויטרס
חגגו בדרבי הראשון של העונה. מוראטה וגריזמן/רויטרס

בדרבי האחרון בין השתיים שנערך בכל המסגרות ניצחה אתלטיקו, זה קרה בספטמבר השנה ואז הקולצ'ונרוס חגגו 1:3 ביתי ומרשים הודות לצמד של אלברו מוראטה ושער של אנטואן גריזמן (משחק שאחריו החל רצף של 19 משחקים ללא הפסד מבחינת הבלאנקוס). בניגוד לריאל, הקבוצה של דייגו סימאונה ניצחה רק שני משחקים מתוך חמשת האחרונים שערכה, כולל ה-1:3 על לוגו מהליגה השלישית בשבת בגביע, משחק בו סימאונה חילק את הדקות בין כוכבי הסגל במטרה לשפר את סיכויי הקבוצה לזכות בסופרקאפ בפעם השלישית בתולדותיה והראשונה מאז 2014, אז גברה על ריאל תחת אנצ'לוטי שהיה אז בקדנציה הראשונה שלו במועדון.

בעונה שעברה אתלטיקו נעדרה מהסופרקאפ הספרדי ואם תנצח את ריאל לראשונה מאז אותו סופרקאפ ב-2014, תשלים שני ניצחונות רצופים על הבלאנקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully