וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א אופטימית: "בפעמים הקודמות שקיבלנו סטירה - ידענו להגיב"

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 16:22

אחרי התבוסה הקשה נגד פנרבחצ'ה הצהובים יפגשו את המדורגת שנייה ביורוליג וירטוס בולוניה (רביעי, 22:00) שניצחה אותם בסיבוב הראשון באיטליה: "יש פה שחקנים עם כבוד". בולדווין ירצה לחזור לעצמו אחרי חמישה משחקים פחות טובים

תקציר: וירטוס בולוניה - פזארו 66:83/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (רביעי, 22:00) כשהצהובים יפגשו את וירטוס בולוניה באלכסנדר ניקוליץ' הול בבלגרד. הקבוצה של עודד קטש מגיעה למשחק במאזן של 11 ניצחונות מול שמונה הפסדים, בעוד וירטוס, שגברה על הצהובים בסיבוב הראשון, ניצחה 14 משחקים והפסידה חמישה בלבד, כשהיא מדורגת במקום השני בטבלת היורוליג.

המשחק משוחק בשעה לא סטנדרטית למשחק בית של מכבי תל אביב, 22:00, בשל בקשת ערוץ הספורט, המחזיק בזכויות השידור, לדחות אותו כדי שיתנגש כמה שפחות עם משחק העונה בכדורגל בין מכבי תל אביב למכבי חיפה.

שישה ימים יעברו בין סיום המשחק החלש מאוד של הצהובים נגד פנרבחצ'ה בליטא ביום חמישי האחרון לבין התחלת המשחק מחר. אחרי התבוסה הקשה עבדו במכבי תל אביב בעיקר בפן המנטאלי, כשהם מעריכים שהקריסה היתה קשורה בעיקר בטעויות מנטאליות ורכות שלא מתקבלת על ידי אנשי הצוות המקצועי. עם זאת, במועדון מאמינים שהקבוצה תדע להגיב, כפי שהגיבה אחרי התבוסות למונאקו ולריאל מדריד העונה עם ניצחונות על מילאנו ואלבה ברלין בהתאמה. "השחקנים שלנו הם שחקנים עם כבוד, והם יודעים שהפסד כמו שהיה במשחק הקודם הוא הפסד שלא מתקבל על הדעת", אמר אחד מאנשי מכבי תל אביב היום. "בפעמים הקודמות שקיבלנו סטירה מהסוג הזה, ידענו להגיב".

בצד המקצועי, במכבי תל אביב מתפללים לחזרה לכושר סביר של ווייד בולדווין. הגארד אמנם עומד על ממוצע של 14.2 נקודות למשחק, כולל 22 נקודות בהפסד לכוכב האדום לפני מספר שבועות, אך קיימת ירידה מובהקת ביכולתו. עד למשחק הקודם נגד וירטוס בולוניה רשם בולדווין סדרה של ארבעה משחקים בהם רשם 19.5 נקודות כולל 27 מ-46 מהשדה; מאז אותו משחק, בולדווין עומד על 12.2 נקודות עם 19 מ-53 מהשדה בחמישה משחקים.

המאמן עודד קטש אמר לקראת המשחק: "לפנינו עוד שבוע עם שני משחקים מאתגרים, כי נפגוש קבוצות מאוד מאוד טובות. למחר הכי חשוב זה איך אנחנו מגיבים למשחק האחרון נגד פנרבחצ'ה שהיה לא נעים. עד עכשיו הגבנו טוב לדברים כאלה".

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
יחזור לעצמו? בולדווין/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

וירטוס בולוניה מציגה את העונה הטובה ביותר שלה ביורוליג מאז אמצע שנות ה-2000. החבורה של לוקה באנקי שנייה רק לריאל מדריד, ולמרות הציפייה שתיעצר, היא ממשיכה במומנטום הנפלא שלה מפתיחת העונה, ולאחרונה גם צירפה את אקס מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מאנאדולו אפס כדי לעבות את עמדות הפנים החסרות שלה.

הכוכב הגדול של וירטוס העונה הוא כמובן טוקו שנגאליה הגיאורגי שרושם 15.9 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק, והוא מועמד מוביל לתואר ה-MVP של המפעל. חוץ ממנו מצטיין גם מרקו בלינלי בן ה-37 עם 14.3 נקודות למשחק, כשאייזיאה קורדנייה תורם 8.6 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים ודניאל האקט הוותיק קולע 8.8 נקודות, מוסר 4.2 אסיסטים ומוריד 3.2 ריבאונדים למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בסיבוב הראשון, לפני קצת יותר מחודש, ניצחה וירטוס בביתה 90:100, כששנגאליה מסיים עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים ובלינלי מהספסל קולע 22 נקודות. לורנזו בראון עם 26 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים הוביל את מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully