וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקף פסיכוטי ושיחות עם אלוהים: ההתרסקות העצובה של אסקיאל לאבצי

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 12:23

חלוץ העבר של פ.ס.ז' ונבחרת ארגנטינה אושפז במוסד גמילה. במולדתו טענו: "הוא שמע קולות וחשב שרודפים אחריו. יש לו בעיה חמורה עם סמים"

תקציר ה-0:1 ההיסטורי של נבחרת ארגנטינה בברזיל/ספורט1

כוכב העבר הארגנטינאי אסקיאל לאבצי אושפז השבוע במוסד גמילה בארגנטינה, כך מדווחים כלי תקשורת במדינה. משפחתו של שחקן העבר אמנם הכחישה כי לאבצי סבל ממנת יתר ("אנא הפסיקו להמציא דברים לא נכונים") וטענה כי בסך הכל מדובר באשפוז רפואי בבית החולים, אולם התקשורת הארגנטינאית ממשיכה לחשוף עוד פרטים מההידרדרות העצובה של כוכב העבר בשבועות האחרונים.

העיתונאי הארגטינאי לואיס ונטורה שוחח עם מקורביו של השחקן, שטענו כי ללאבצי "יש בעיה חמורה מאוד עם סמים". ב-20 בדצמבר נדקר ואושפז בבית החולים, כשלפי דיווחים הדוקר היה לא פחות מאחיו, אולם העיתונאי אסטפי ברארדי טען היום: "אסקיאל הפך מאוד לחוץ במהלך מסיבה. הוא החל לשמוע קולות והיה משוכנע שאנשים רודפים אחריו, מחפשים אותו. הוא פחד מאוד".

הפרנויה הזו, מתברר, גרמה לכך ש"לאבצי לקח מספריים והחל לדקור את עצמו. אחיו ניסה להתערב ולהרגיע אותו. לא היה שם ריב, הוא בסך הכל ניסה להשתלט על המצב ולבסוף אסקיאל נדקר בבטן".

לאחר מכן, משפחתו של לאבצי רצתה להטיס אותו לבית חולים בבואנוס איירס, אולם בשדה התעופה נרשם התקף פסיכוטי דומה, כך טען עורך דין פלילי: "בתנאים הללו הוא לא יכול היה לטוס, כי הוא היה מסכן את צוות המטוס. הוחלט לסמם אותו ולהרדים אותו. כשהוא התעורר הוא היה בהתקף פסיכוטי והחל לדבר לאלוהים".

כדורגלן העבר הארגנטינאי אסקיאל לאבצי. Jean Catuffe, GettyImages
בארגנטינה חוששים לעתידו. לאבצי/GettyImages, Jean Catuffe

כל זאת התרחש, כאמור, לפני כשבועיים - זה היה האשפוז הראשון של לאבצי. השבוע הגיע האשפוז השני, והפעם לא מדובר באשפוז בכפייה, כי אם מרצון: "זה חיובי. אסקיאל הוא זה שחתם את שמו במוסד הגמילה, וזה צעד חשוב לקראת העתיד", נטען.

לאבצי (38) נחשב לאחד מחבריו הטובים של ליאונל מסי בנבחרת עוד מאז ימיהם בנבחרות הצעירות. הוא כיכב בתחילת הקריירה שלו באסטודיאנטס וסן לורנצו, לפני שהחל קריירה אירופית מרשימה בנאפולי ופריז סן ז'רמן (שלוש אליפויות רצופות). בנבחרת ארגנטינה רשם 51 הופעות ותשעה שערים, תוך שהוא מסייע לה לזכות במדליית זהב אולימפית ב-2008. ב-2016 עבר לליגה הסינית וחתם בהביי, בה שיחק עד הפרישה ב-2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully