וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל פתח תקוה מעריכים שגוזלן יוותר על חלק משכרו ויצטרף

9.1.2024 / 9:23

במועדון מאמינים שהסיכוי שהחלוץ יעבור אליהם גבוה מאוד, לסביבתו הקרובה סיפר שהוא מעדיף את הצעתם על פני הצעות מקבוצות אחרות. ניסיון לשכנע את טישיירה להישאר

תקציר: בני סכנין - הפועל פתח תקוה 0:0/ספורט1

אופטימיות בהפועל פתח תקווה בנוגע לצירופו של שובל גוזלן. כזכור, בקבוצה סימנו אותו לפני כשבוע כמועמד מוביל לחזק את ההתקפה, כעת החלוץ קיבל אישור עקרוני מהפועל חיפה לעזוב לקבוצה אחרת ובמלאבס מעריכים שהוא יצטרף אליהם.

התקווה בהפועל פתח תקוה היא שכבר לאימון מחר (רביעי) יצטרף גוזלן, שייאלץ לוותר על חלק משכרו בכרמל כדי לעבור מהפועל חיפה לאם המושבות. למרות זאת, גוזלן הבהיר לסביבתו שהוא מעדיף את ההצעה מהפועל פתח תקוה על פני הצעות אחרות ובמועדון מעריכים שהסיכויים שיצטרף גבוהים מאוד.

שובל גוזלן שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
שובל גוזלן שחקן הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

מלבד גוזלן, בקבוצה פועלים גם בניסיון לשכנע את אנדרה טישיירה להישאר. זה לא סוד שהבלם הפורטוגלי מעוניין לעזוב בצל המלחמה, אך בקבוצה פועלים על מנת לנסות לשכנעו להישאר עד תום העונה.

ללא קשר לגוזלן וטישיירה, ממשיכים ניסיונות החיזוק גם בעמדות נוספות ובמועדון עוקבים כל העת גם אחר הקבוצות הגדולות והשחקנים שייצאו להשאלה משם. בהפועל פתח תקוה מקווים שעומר כץ יהיה כשיר כבר למשחק הקרוב, כשניקוס ינאקופולוס כידוע לא בתוכניות המקצועיות ובפתח תקווה ישמחו לשחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully