וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לרפואת עידן עמדי": המחווה המרגשת של דני אבדיה

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 8:12

הישראלי של וושינגטון עלה עם נעליים מיוחדות למשחק מול אוקלהומה סיטי. וגם: האם ינואר יהפוך לחודש הטוב בקריירה שלו?

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת 23/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

דני אבדיה סיפק הלילה (בין שני לשלישי) מחווה מרגשת לזמר והשחקן עידן עמדי, שנפצע אמש קשה במהלך שירות המילואים שלו ברצועת עזה. הישראלי עלה לפרקט עם נעליים ועליהן הכיתוב "לרפואת עידן בן טובה עמדי".

עמדי, המשרת כלוחם בחיל הנדסה מאז ה-7 באוקטובר, הועבר לבית החולים שיבא בתל השומר ונכון לאתמול בערב היה מורדם. השחקן והזמר עבר ניתוח להוצאת רסיסים מגופו, כשמשפחתו מסרה לא נשקפת סכנה לחייו.

במשחק עצמו, המשיך אבדיה את התקופה הטובה שלו וסיפק הפעם שורה סטטיסטית של 17 נקודות (5 מ-8 מהשדה, 2 מ-3 ל-3, 5 מ-6 מהעונשין), 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-33 דקות. הישראלי קלע לפחות 12 נקודות בחמישה מששת המשחקים האחרונים שלו, כשבחוד ינואר (בו, נזכיר, נערכו רק ארבעה משחקים עד כה) הוא עומד על 14.3 נקודות לערב - החודש הכי פורה בקריירת ה-NBA שלו (החודש הטוב ביותר עד כה הוא נובמבר 2023, עם 13.1 נקודות), עם 53 אחוז מהשדה, 37 אחוז ל-3, 66 אחוז מהעונשין, 7 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים למשחק.

אז אבדיה אולי ממשיך בשלו, אך גם וושינגטון ממשיכה בשלה עם הפסד 30 העונה (הקבוצה השלישית שמגיעה לנקודת הציון העגומה הזו, אחרי דטרויט וסן אנטוניו), חמישי ברציפות ושמיני בתשעת המשחקים האחרונים. הוויזארדס דווקא סיפקו פייט מול אוקלהומה סיטי החזקה, אך לבסוף נכנעו 136:128.

עוד בוואלה!

17 נקודות לדני אבדיה, וושינגטון הפסידה 136:128 לאוקלהומה סיטי

לכתבה המלאה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר שיי גילג'ס אלכסנדר. רויטרס
משימה כמעט בלתי אפשרית. אבדיה מנסה לעצור את SGA/רויטרס

ובינתיים, בארצות הברית ממשיכים לעסוק לא בזהותה של וושינגטון הנוכחית, אלא בזהותה של וושינגטון העתידית. עוד לפני המשחק פורסם בבלוג "אינסייד דה ת'אנדר" מרשת "ספורטס אילוסטרייטד" פוסט הקורא לת'אנדר לצרף את אבדיה בטטריד. "הוא הכי הגיוני, בהתחשב ביכולות שלו ובגיל שלו, ולאוקלהומה סיטי יש המון נכסים כדי לאפשר עסקה כזאת", נכתב. "הוא בדיוק השחקן שאוקלהומה סיטי יכולה לצאת איתו למלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully