וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 9.1: ורנר הושאל לטוטנהאם, ריאל לוחצת על דייויס

הגרמני הצטרף לחצי עונה מר.ב. לייפציג, הבלאנקוס ינסו לצרף את המגן בקיץ הבא וחברו של סולומון להתקפה עשוי לעבור לאיטליה. אייאקס בעקבות הנדרסון

מחוץ לקווים, 7.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

העברות

* טוטנהאם הודיעה על צירופו של טימו ורנר בהשאלה מר.ב. לייפציג לחצי העונה הקרובה. לתרנגולים תהיה אופציית רכישה בגובה 17 מיליון יורו על החלוץ הגרמני בתום העונה.

* איינטרכט פרנקפורט הודיעה על החתמתו של רובין קוך עד 2027. הבלם ששייך לידס משחק העונה בפרנקפורט כמושאל, והקיץ ימשיך במועדון באופן קבוע.

* מילאן הודיעה על צירופו של פיליפו טראצ'יאנו מורונה תמורת 4.5 מיליון יורו.

* בשיקטאש הודיעה על החתמתו של פרננדו סנטוס, מאמן נבחרת פורטוגל לשעבר שזכה עמה ביורו ב-2016, כמאמנה החדש.

שמועות

* לפי "סקיי גרמניה", ריאל מדריד מפעילה לחצים על אלפונסו דייויס וכבר העבירה לו מסר - אל תחדש את החוזה בבאיירן מינכן, והצטרף אלינו בעונה הבאה. המגן המהיר דורש 13 מיליון יורו לעונה - סכום שאלופת גרמניה לא יכולה לשלם כרגע.

* הקרב על הבלם ראדו דראגושין בשיאו: אחרי שבמולדתו רומניה פורסם שבאיירן מינכן ניצחה במירוץ ותסכם על רכישתו, ב"סקיי" הגרמני דווח שטוטנהאם הגיעה לסיכום מלא עם גנואה על רכישתו תמורת 25 מיליון יורו בנוסף לבונוסים עתידיים בשווי של 5 מיליון יורו וייתכן שבהשאלה גם יעבור המגן ג'ד ספנס. דראגושין כבר הביע על פי הדיווחים את רצונו לעבור לאנגליה וסיכם את תנאיו בטוטנהאם עד 2029, כך שלבאיירן מינכן נותרו ככל הנראה שעות ספורות כדי לנסות להגיע לסיכום עם גנואה גם כן ואולי לשכנעו לעבור לבונדסליגה. במקביל, מתברר כי הבווארים גיששו גם בסביבתו של בלם לאנס קווין דאנסו.

* פחות תחרות למנור סולומון? ב"סקיי" דווח כי פיורנטינה החל בשיחות עם טוטנהאם בנוגע להעברתו של בריאן חיל, שחקן הכנף הספרדי. הספרס פתוחים לאפשרות של פרידה מחיל, אך אחרי מספר השאלות הפעם הם מכוונים למכירה.

* ג'ורדן הנדרסון ממשיך לחפש אופציות מילוט מערב הסעודית. לפי "דיילי מייל" אחת המועמדות לצרפו היא סלטיק, ופבריציו רומאנו הוסיף כי אייאקס מגלה עניין רציני.

* פריז סן ז'רמן סימנה את יוזואה קימיש כשחקן המרכזי שהיא רוצה להחתים על מנת להשלים את פאזל הקישור. ב"ל'אקיפ" הצרפתי טוענים שבאיירן מינכן תקשה על העסקה, אבל הרצון של האלופה הגרמנית להחתים את נורדי מוקיאלה מהאלופה הצרפתית, עשוי לסלול עסקת טרייד.

* ברייטון קרובה להחתים את ולנטין בארקו מבוקה ג'וניורס. השחפים יפעילו את סעיף השחרור של הארגנטינאי שעומד על 10 מיליון דולר.

* חדשות רעות עבור תאי עבד? הקשר הישראלי שעלה לקבוצת הבוגרים של פ.ס.וו צפוי לתחרות מצד פקונדו פליסטרי שעשוי להצטרף בהשאלה ממנצ'סטר יונייטד. גם לוס אנג'לס גלאקסי מעוניינת בשחקן האורוגוואי.

* תחנה אחרונה בקריירה? פבריציו רומאנו מדווח שפנרבחצ'ה תנסה להחתים את לאונרדו בונוצ'י, במה שצפוי להיות הצעד האחרון שלו בקריירה. הטורקים רוצים שהוא יגיע לאיסטנבול ביממה הקרובה למען השלמת המעבר.

שחקן באיירן מינכן יוזואה קימיש מעביר את סרט הקפטן אל לאון גורצקה. Lars Baron, GettyImages
בקרוב בצרפת? קימיש/GettyImages, Lars Baron

* ב"פוט מרקטו" טוענים שז'וזה מוריניו שוקל לעזוב את רומא בסיום העונה.

* בספרד מדווחים שג'סי לינגארד, שלא נמצא תחת חוזה באף קבוצה, הציע את עצמו לברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully