וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד ראשון בדרך למפעל הבכיר? מתן אדלסון נפגש עם מנכ"ל היורוליג

8.1.2024 / 22:50

ראשי הפועל ירושלים נמצאים בברצלונה, במטרה להציג את החזון ולבנות מערכת יחסים עם קברניטי הליגה. הג'נרל מנג'ר של לימוז' על מועמדותו של איליאס קאנדזוריס לקבוצה הישראלית: "אם רוצים אותו, סימן שהוא טוב"

מחוץ לקווים, 7.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל ירושלים תנסה לטפס מחר (שלישי, 18:55) למאזן חיובי בליגת העל בפעם הראשונה העונה, כשתארח את בני הרצליה במשחקה השביעי. על הקווים שוב יעמדו שי אולארצ'יק ותיאו ינאקופולוס, ובמועדון מקווים שבסוף השבוע לכל המאוחר ימונה מאמן חדש במקומו של אלכסנדר דז'יקיץ'.

איליאס קאנדזוריס, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, נחשב עדיין למועמד המוביל והמועדף - בין היתר בגלל האוריינטציה ההגנתית בסגנון המשחק שלו, שנראה מתאים לסגל השחקנים הקיים בקבוצה. השלמת המהלך תלויה בשני גורמים "חיצוניים": האחד, השגת אישור חריג ממינהל הספורט לקריטריון עבור אשרת העבודה למאמן זר, ונראה שכאן לא תהיה בעיה; והשני, הגעה להסדר עם קבוצתו הנוכחית של היווני, לימוז'.

קווין אנסטט, הג'נרל מנג'ר של הקבוצה הצרפתית, טען בשיחה עם וואלה! ספורט כי "לא דיברו איתנו, ויש לו חוזה. הופתעתי לשמוע על המועמדות, כי יש הרבה מאמנים פנויים בשוק". מנגד, הוסיף: "אם רוצים אותו, כנראה זה אומר שהוא מאמן טוב ושהוא עושה עבודה טובה".

מאמן א.א.ק אתונה איליאס קאנדזוריס. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
יגיע לירושלים? קאנדזוריס/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

ראשי המועדון - הבעלים מתן אדלסון, יועצו ושותפו גל מקל, המנכ"ל אלון קרמר והמנהל המקצועי יונתן אלון - נמצאים בימים אלה בברצלונה, ומקיימים שורת פגישות במטרה להציג לראשי היורוליג את החזון שלהם למועדון. הם נועדו כבר עם נציגי בארסה ועם מנכ"ל הליגה פאוליוס מוטייונאס, ובהמשך אמורים להיפגש גם עם אנשי ריאל מדריד, במטרה לבנות מערכות יחסים שאולי גם יובילו בעתיד להשתלבות הקבוצות במפעל הבכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully