וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את וויגאן, טוטנהאם נגד סיטי בסיבוב ה-4

דאלוט (22) ופרננדש (74 בפנדל) העניקו לשדים האדומים את הכרטיס לשלב הבא בגביע האנגלי ומפגש עם המנצחת בין ניופורט קאונטי או איסטלי. הקבוצה של סולומון תארח את הטרבליסטית, אסטון וילה מול צ'לסי

תקציר גביע אנגלי: וויגאן - מנצ'סטר יונייטד 2:0/ספורט1

הסיבוב השלישי של הגביע האנגלי, מלבד המשחקים החוזרים שישוחקו בהמשך החודש, ננעל הערב (שני) עם ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד על וויגאן. השדים האדומים כבר איבדו תואר אחד העונה כשהודחו מגביע הליגה, התואר בו זכו בעונה שעברה, אבל לא התקשו יותר מדי מול הקבוצה מהליגה השלישית בחשיבותה באנגליה וגברו עליה 0:2 בדרך למשחק חוץ אצל ניופורט קאונטי או איסטלי, מי מהשתיים שתעפיל לסיבוב הבא.

השחקנים של אריק טן האח שלטו מהרגע הראשון והציגו דומיננטיות במחצית הראשונה שהייתה יכולה להסתיים ביתרון גדול יותר. בדקה ה-22 מרכוס רשפורד מצא את דיוגו דאלוט שהמתין על סף הרחבה של וויגאן, חלף על פני השמירה שלו ובעט כדור חד לפינה הרחוקה כדי להעניק יתרון לאורחת. ברונו פרננדש סחט פנדל וגם בעט אותו לרשת בדקה ה-74 בניצחון קליל בדרך לשלב הבא עם הגרלה קלה למדי.

דיוגו דאלוט מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
השדים האדומים לא התקשו מדי וזכו להגרלה קלה. דאלוט/רויטרס

שעה קלה לפני שמנצ'סטר יונייטד העפילה לסיבוב הבא, נערכה הגרלת שלב 32 האחרונות ובמוקד המפגש הגדול בין טוטנהאם למנצ'סטר סיטי.

בעונה שעברה זכתה מנצ'סטר סיטי בדאבל באנגליה, כידוע לאחר מכן גם זכתה בליגת האלופות ובחודש שעבר הפכה לאלופת העולם לקבוצות, וכדי לעשות צעד משמעותי אל עבר זכייה נוספת בגביע האנגלי היא תצטרך לעבור בשלום משחק חוץ נגד טוטנהאם, נגדה סיימה ב-3:3 במנצ'סטר במפגש היחיד ביניהן העונה בליגה לפני כחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי מול אמרסון טוטנהאם. רויטרס
ייפגשו גם בגביע. הולאנד ואמרסון/רויטרס

עוד בהגרלת הסיבוב הרביעי, צ'לסי תארח את אסטון וילה למפגש מסקרן במיוחד בין החבורה המקרטעת של מאוריסיו פוצ'טינו לסגנית מוליכת הפרמיירליג. ליברפול, שחלפה על פני ארסנל בלונדון, זכתה להגרלה קלה בדמות משחק בית באנפילד נגד המנצחת בין נוריץ' לבריסטול רוברס. משחקים נוספים מובטחים על טהרת הפרמיירליג יהיו בין פולהאם לניוקאסל ובין שפילד יונייטד לברייטון.

ההגרלה המלאה:

צ'לסי - אסטון וילה
ליברפול - נוריץ/בריסטול רוברס
טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי
שפילד יונייטד - ברייטון
ניופורט קאונטי/איסטלי - מנצ'סטר יונייטד
קריסטל פאלאס/אברטון - לוטון/בולטון
ווטפורד - סאות'המפטון
בלקבורן - רקסהאם
בורנמות' - סוונסי
ווסט ברומיץ' - ברנטפורד/וולבס
ווסטהאם/בריסטול סיטי - בלקפול/נוטינגהאם פורסט
לסטר סיטי - האל/ברמינגהאם סיטי
שפילד וונסדיי - קובנטרי
לידס - פליימות'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully