וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר קנא הפתיעה את מכבי הרצליה, 0:7 אדיר לרמת השרון על עפולה

הקבוצה של הישאם זועבי מליגה א' צפון הדיחה מהגביע את היריבה מהלאומית עם 0:1 בראשון לציון, צמד ובישול לשון עדרי בהצגה של רמת השרון. גם עירוני אשדוד עלתה לסיבוב ח'

כל שעריו של אלעד מדמון העונה/ספורט1

חמשת הכרטיסים האחרונים לסיבוב ח' של גביע המדינה חולקו הערב (רביעי). הפועל ניר רמת השרון השפילה את הפועל עפולה עם שביעייה במפגש על טהרת הליגה הלאומית, מ.ס. צעירי כפר קנא מליגה א' הדיחה במפתיע את מכבי הרצליה, כך שהפועל הרצליה תהיה הנציגה היחידה של העיר בשלב הבא. גם עירוני אשדוד ומכבי קרית אתא ביאליק עלו במשחקים על טהרת ליגה א'.

הגרלת סיבוב ח', בו מצטרפות למעגל המשחקים גם 14 קבוצות ליגת העל, תיערך בחמישי ב-12:30 (שידור חי בוואלה! ספורט).

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עפולה 0:7

מאז ה-1:3 ברמת השרון לפני כחודש, הפועל עפולה לא מנצחת (שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו) והביקור הנוכחי בגרונדמן רק הרע את מצבה עם התבזות מחפירה. אותו הפסד לעפולה היה השני ברצף של ארבעה מבחינת רמת השרון, אבל מאז היא התאוששה עם שני ניצחונות ותיקו, והמשיכה במגמה הזו בגביע גם ללא בן רייכרט המורחק. פיטר אונייקאצ'י, שאמור לעזוב בקרוב לליגת העל, פרץ באגף השמאלי ובישל לשון עדרי בדקה ה-12, ושחקן ההגנה שהפך לקשר הקדים את השוער שגיא מלול והשלים צמד בדקה ה-40. עדרי הוסיף בישול לנתי אסקיאס בדקה ה-58 והקונגולזי ריצ'רד קולה אמבומבו הוסיף שש דקות לאחר מכן, כשהמחליף אברהם רדאי הצטרף לחגיגה (76), אונייקאצ'י ירה אל הרשת (86) ואיתי בן חמו חתם בנגיחה בתוספת הזמן.

מאמן הפועל ניר רמת השרון, ירון הוכנבוים. שלומי גבאי
רמת השרון עם הצגה מרשימה. ירון הוכנבוים/שלומי גבאי

מכבי הרצליה - מ.ס. צעירי כפר קנא 1:0

על הפתעת היום חתומה הקבוצה של הישאם זועבי, מהמקום השביעי בליגה א' צפון, שהדיחה את מכבי הרצליה מהלאומית. לשתי הקבוצות היו מצבים טובים במחצית הראשונה בראשון לציון, אבל שערים לא הובקעו וגם דור ג'אן שנכנס להופעת בכורה לא עזר לצהובים, שבסופו של דבר נענשו בדקה ה-85 עם נגיחה של הקפטן מוחמד עבאס.

הפועל הרצליה - עמישב פתח תקוה 2:4

המדורגת 12 בליגה א' דרום הנחילה הפסד ראשון העונה לקבוצה של אוהד בוזגלו, הממוקמת רביעית בליגה ב' דרום א'. המשחק באצטדיון רמת גן נפתח בסערה, כשרוסלן קוזנצוב כבש למארחת בדקה השמינית, אלי ביבאשווילי נגח מקרוב את השוויון של עמישב בחלוף שתי דקות, ואחרי עוד שתי דקות ליאור הולץ השתלט ברחבה וכבש מהאוויר את השני של הפועל הרצליה. יהלי שלו הגדיל (68) ואביאל בן חמו נכנס כמחליף וחגג שער בבכורה (87) כשאיתי שור רק צימק בדקת הסיום.
מ.כ. ירמיהו חולון - מכבי עירוני אשדוד 3:0

אחרי השלושער בליגה לרשת מכבי יבנה, הראל בן אבי כיכב עם צמד בבעיטות חופשיות והעלה את מכבי עירוני אשדוד לסיבוב ח'. שחקן הכנף המוכשר סובב כדור חופשי אל הרשת בדקה ה-24 והבקיע בבעיטה חופשית בלתי ישירה את השני שלו בדקה ה-81. גל שטרן הסתובב ברחבה והבקיע בתווך (76).

עירוני נשר - מכבי קרית אתא ביאליק 3:1
לנשר: עודאי שלאעטה (37). לקרית אתא ביאליק: מיכאל אשכנזי (3), גל בן נעים (8), ירין גברי (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully