וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קוז'וך: "כדורגל אי אפשר לשחק בפחד, צריך לרוץ ולעבוד קשה"

מאמן מכבי פתח תקוה אחרי ההפסד 3:0 בבכורה שלו להפועל חיפה: "אני פה רק שלושה ימים, אם לא הייתי מאמין לא הייתי מדבר". רוני לוי: "אלחמיד קיבל כניסה חזקה, מלול שחקן מיוחד"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה 3:0/ספורט1

משחק הבכורה של רן קוז'וך על הקווים כמאמן מכבי פתח תקוה שנערך הערב (שני) לא היה מה שציפה לו מאמנה של מכבי נתניה לשעבר. המלאבסים הפסידו 3:0 לשחקנים של רוני לוי עם הפסד שלישי ברציפות ושמיני ב-10 המחזורים האחרונים. הפועל חיפה שבה למקום השלישי עם ניצחון שני ברצף והתקרב מרחק 3 נקודות מיריבתה העירונית, לה משחק חסר שתשלים ברביעי במשחק העונה נגד מכבי תל אביב. החיפאים נהנו משערים של ינון אליהו שכבש 4 דקות לאחר שעלה מהספסל, לירן סרדל וגיא מלמד שהשלים את החגיגה בפתח תקוה מהנקודה הלבנה.

רן ק'וז'וך נשאל על כך שגם אפקט המאמן החדש לא עזר למכבי פתח תקוה ואמר בסיום: "זה היה משחק לא טוב שלנו, אבל אני פה רק שלושה ימים. כדורגל אי אפשר לשחק בפחד, אלא עם ריצה ועבודה קשה ואם לא נביא את הדברים האלה אז המצב שלנו יהיה לא טוב. איך מייצבים את ההגנה? ההגנה מתחילה מההתקפה ולא היינו שם היום, היינו מפוחדים. בינואר אני מצפה לחזק את הקבוצה וחשוב ששחקנים ירימו את הראש וירוצו, הם גם יהיו אלה שישחקו. לא הייתי מדבר איתכם אם לא הייתי מאמין שאני יכול להוציא את מכבי פתח תקוה מזה".

הקפטן ירדן כהן הוסיף: "הגיע מאמן חדש ואנחנו מקווים שהוא יצעיד אותנו לדרך חדשה. אני לא יודע להצביע על משהו אחד מסוים בהגנה שלנו, אני בטוח שהמאמן יידע ויעמיד אותנו כמו שצריך. ככה זה לא יכול להימשך. הופתעתי מעזיבת בני לם כי הוא אימן אותנו לפני המשחק ופתאום התפטר או מה שלא היה שם, אבל רן מאמן מבטיח שעשה דברים יפים עם נתניה ומקווה שכך הוא יעשה גם פה".

רן קוז'וך מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
"לא הייתי מדבר איתכם אם לא הייתי מאמין"/קובי אליהו

המאמן המנצח רוני לוי אמר אחרי החזרה למקום השלישי: "יצאנו למשחק חוץ קשה מאוד ונתנו קצת שמחה לאוהדים שלנו בימים הקשים האלה שהחיילים שלנו נלחמים ומקריבים את נפשם. אנחנו מגלים יכולת טובה, זה היה סוג של המשך של החצי השני נגד בית"ר. דיברתי עם השחקנים לפני המשחק שהחוכמה היא לדעת למנף משחקים כאלה (כמו נגד בית"ר) ולא להגיע רגועים למשחק פחות נוצץ. כמה זמן נוכל לשמור על המקום השלישי? לפחות לעוד יום".

על מצבו של אלחמיד: "הוא קיבל כניסה חזקה מאוד ואני מקווה שזה לא משהו שישבית אותו לזמן ארוך, כי הוא שחקן חשוב מאוד. דור מלול? הוא עוזר מאמן, הוא קשר אחורי, הוא בלם, הוא הכל. לדור יש ערך מוסף, הוא שחקן מיוחד".

גיא מלמד הוסיף: "המשחק היום היה מוקש ואני שמח שעברנו אותו כמו שצריך. במחצית הראשונה לא הצלחנו להביא את ההתלהבות מהמשחק הקודם נגד בית"ר, היינו במשחק, אבל לא עד הסוף. במחצית רוני עשה לנו שיחה והרים אותנו, אמר לנו להמשיך ולדחוף ולשחק בהתלהבות כמו נגד בית"ר. היינו ביתרון נזיל והוא ביקש מאיתנו לא לעשות עבירות לא חכמות, יישמנו את זה ומגיע את זה לאוהדים שמגיעים בכמויות מטורפים. אנחנו ראויים להיות במקום השלישי, אנחנו אחרי הופעות יפות ועם הפנים קדימה לסדרת מפגשים עם יריבות ישירות על הפלייאוף העליון. השמיים הם הגבול, יש פוטנציאל לקבוצה. רוצה לומר שגם ברגעים השמחים האלה אנחנו עם החיילים בעזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully