וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת העל: ירושלים תמשיך במומנטום על חשבון הרצליה?

למרות שעדיין לא מונה מחליף לאלכסנדר דז'יקיץ' תנסה החבורה מהבירה לרשום ניצחון שלישי ברציפות על חשבון הקבוצה של דן שמיר (18:55). למאר עשוי לשוב, בכורה להולי בצד השני

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - אוברדוירו 90:92 (אחרי הארכה)/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שלישי, 18:55) בירושלים כשהפועל ירושלים תארח את בני הרצליה. שתי הקבוצות מגיעות למשחק במאזן זהה, של שלושה ניצחונות מול שלושה הפסדים, ומדורגות כרגע מחוץ לבית העליון, צמודות במקומות 7-8. זה יהיה משחק הליגה הסדירה ה-38 שירושלים תארח את הרצליה, כשהמאזן הוא חד צדדי, 8:29 לטובת ירושלים.

ברינטון למאר, שחקן הפועל ירושלים. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
יחזור לפרקט? למאר/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

הפועל ירושלים חזרה להיראות טוב יותר ביום שישי האחרון כשגברה על הפועל חיפה תוך כדי שהיא משייטת לניצחון מהרבע השני. החבורה באדום ידעה לשים את כל הבעיות בצד, ולמרות ששיחקה בסגל לא מלא, עם ארבעה זרים, הייתה דומיננטית והזכירה את ההצלחות בליגת האלופות. בעוד במועדון ממשיכים בחיפושים אחרי מחליף לאלכסנדר דז'יקיץ' שסיים את דרכו ביום חמישי, ינסו השחקנים לעבור את הרצליה, שעל הנייר נחשבת ליריבה טובה יותר מהפועל באר שבע, גליל עליון והפועל חיפה, עליהן גברו עד כה. ברינטון למאר עשוי לשוב לסגל.

בבני הרצליה לא יודעים בדיוק כיצד לעכל את מה שקורה לקבוצה מתחילת העונה. מצד אחד החבורה של דן שמיר שינתה את פניה בעקבות המלחמה, החליפה מספר רב של זרים, צירפה מתאזרחים, ובאמת עושה מאמץ כדי להצליח, אך מייצרת תוצאות לא עקביות. נגד קבוצות התחתית עומדת הרצליה בכבוד ומנצחת, מנגד מול הקבוצות היותר חזקות בליגה, הרצליה נראית רע ומפסידה בהפרשים גבוהים. מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הוא הפורוורד ג'וש הולי שמחליף את אדוניס תומאס הפצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully