וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת החליטה: השיטה בליגה לא תשתנה, לא ישחקו בפגרת הנבחרות

8.1.2024 / 16:19

התכנית היא להשלים את משחקי הסיבוב הראשון עד תחילת מרץ, בתום שני סיבובים תהיה חלוקה לבית עליון ותחתון כרגיל. הקבוצות לא יצטרכו להופיע בסגל חסר במהלך הפגרה, בקשה מהאיגוד: לשתף את כולן בגביע המדינה

תקציר כדורסל ספרדי: באסקוניה - ריאל מדריד 99:85/ספורט1

לאחר ישיבה שהתקיימה היום (שני), מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה שהוחלט כי מתווה המשחקים של העונה יישאר בעינו, כלומר שני סיבובים ואחריהם חלוקה לבית עליון ותחתון. בעקבות החלטה זו, נקבע גם שלא ייערכו משחקים מהלך פגרת הנבחרות בחודש פברואר, גם כדי לשמור על הרכבים חזקים בליגה.

קבוצות רבות שהיו אמורות לשחק במהלך פגרת הנבחרת, בזמן שחלק מהשחקנים מייצגים את מדינותיהם ולא נמצאים איתן, הבהירו שלא מקובל עליהן להופיע לליגה בהרכב חסר, מה שהיה יוצר חוסר שוויוניות במשחקים. מדובר בין השאר במכבי תל אביב, הפועל ירושלים, עירוני נס ציונה ועוד.

חלק ממשחקי הסיבוב השני כבר שוחקו, והמנהלת הרכיבה תכנית שלפיה כל משחקי הסיבוב הראשון, שמרביתם נדחו בגלל הפגרה שכפתה המלחמה, יושלמו עד תחילת חודש מרץ.

רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ממשיכים באותה שיטה. רומן סורקין/דני מרון

החלטה נוספת שהתקבלה היא להביא לידי איגוד הכדורסל את רצון המנהלת כי כל קבוצות הליגה יקחו חלק בגביע המדינה, וזאת בשל נסיבות המלחמה והמורכבויות שיצרה. לפי כך, שלושת המקומות הראשונים בתום הסיבוב הראשון יעלו אוטומטית לרבע הגמר ומקומות 4 עד 13 ישחקו ביניהם בשלב שמינית גמר.

כידוע, החל מעונת 2021/22 שונה פורמט גביע המדינה, כך שמשתתפות בו רק שמונה הראשונות בטבלה בתום הסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully