וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב על המקום השני: הפועל תל אביב פוגשת את לונדון ליונס

8.1.2024 / 15:26

האדומים יכולים להתקרב להבטחת המקום ברבע גמר פלייאוף היורוקאפ כשיארחו את הבריטים (ג', 19:30, ספורט1) בבלגרד. וולס וקאמינגס יחזרו לסגל אצל פרנקו. נוואבה חתם בשורות לונדון

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב על בי סי וולבס, 80:89 ביורוקאפ/ספורט1

המסע האירופי של הפועל תל אביב ימשיך מחר (שלישי, 19:30, ספורט1) כשהאדומים יארחו בבלגרד את לונדון ליונס הבריטית. הפועל מגיעה למשחק מהמקום השני בבית א' עם 11 ניצחונות ושני הפסדים בלבד, בעוד הבריטים מדורגים במקום השלישי עם תשעה ניצחונות וארבעה הפסדים. בסיבוב הראשון ניצחה הפועל תל אביב בבירת אנגליה 90:98.

למשחק הקרוב חשיבות גדולה מאוד בעונה האירופית של האדומים. ניצחון ביתי על לונדון ליונס יפתח פער של שלושה משחקים בין הפועל לבין הקבוצות הדולקות אחריה, ארבעה מחזורים לסיום שלב הבתים, וייתן לאדומים מרווח מספיק גדול שגם הפסד אחד או שניים עד לסיום העונה לא יכניסו אותם לפליי אין, אלא יעלו אותם עם ביתיות לרבע הגמר. מנגד, הפסד ללונדון, והפער עשוי להצטמק לפחות ממשחק אחד, כשמרווח הטעויות הופך לקטן עד מזערי.

בניגוד למשחק נגד וולבס בשבוע שעבר, אליו הופיעה ללא שני שחקני החיזוק שהצטרפו בשבועות האחרונים, לרשותו של דני פרנקו עומד הפעם סגל יותר מלא. דז וולס יישחק בפעם השנייה ביורוקאפ והשלישית בסך הכל ו-וויל קאמינגס, שקיבל דקות בודדות נגד קרית אתא עד כה, אמור להשתלב בצורה יותר משמעותית. מי שייעדרו מהמשחק הם שלושת הזרים הפצועים - בריאן אנגולה, ג'יילן הורד וג'ייקובן בראון, שנמצאים בישראל.

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
סגל יותר מלא יעמוד לרשותו. פרנקו/דני מרון

אחרי שאשתקד הייתה אחת הקבוצות החלשות ביורוקאפ, לונדון ליונס כיוונה גבוה העונה והפכה למועמדת להגיע רחוק מאוד. אלופת בריטניה מובילה את הליגה המקומית ביד רמה גם העונה, אלא שהשנה מציגה גם עונה טובה מאוד ביורוקאפ.

הכוכב הגדול של לונדון הוא שחקן הפנים גייב אולסאני עם 17.7 נקודות, כשהקלע מאט מורגן עם 16.8 נקודות והפורוורד קונור מורגן עם 13 נקודות עוזרים לקבוצה. שני שחקנים נוספים שקולעים בספרות כפולות הם טאריק פיליפ, אקס הפועל ירושלים ודונטה גרנטהאם שחקן הפנים. הכוכב של העונה שעברה ושל תחילת העונה הנוכחית, סם דקר, פצוע זה זמן רב.

לונדון צירפה השבוע את הגארד-פורוורד דיוויד נואבה שיערוך את הבכורה שלו נגד הפועל תל אביב. נואבה שיחק במשך שש עונות ב-NBA, ורשם 237 משחקים, מתוכם 50 בחמישייה בשיקגו, קליבלנד, ברוקלין, יוסטון ולוס אנג'לס לייקרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully