וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורסי כיכב בניצחון פנרבחצ'ה, יוי שבר שיא מועדון מול לאסו

24 נקודות של אקס מכבי תל אביב ומחצית שנייה אדירה סידרו 76:91 על פרטיזן, גארד ריאל מדריד שבר את שיא ההופעות ב-71:92 על באיירן והאקס. מונאקו ופנאתינייקוס ניצחו, יעקב הפתיע את ספרופולוס

תקציר כדורסל ספרדי: באסקוניה - ריאל מדריד 99:85/ספורט1

עוד שבוע יורוליג כפול יצא היום (שלישי) לדרך, עם שבעה משחקים במסגרת המחזור ה-20.

פנרבחצ'ה - פרטיזן בלגרד 76:91

לאחר שדרסו את מכבי תל אביב, ים מדר, שרונאס יאסיקביצ'יוס וקבוצתם המשיכו במומנטום ונקמו בפרטיזן על ה-85:84 הדרמטי מהסיבוב הראשון. הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' חגגה ברבע הראשון והובילה כבר 19:36 בפתיחת הרבע השני. אלא שבמחצית השנייה הטורקים התפוצצו על הסרבים ופתח את הרבע האחרון עם ארבע שלשות וריצת 0:14 שסגרה עניין. ים מדר קלע רק שלוש נקודות עם שלשה לקראת הסיום והוסיף 4 אסיסטים, אבל הוא עוד התעלה לעומת סקוטי ווילבקין, שסיים את המשחק עם 0 נקודות במעל 14 דקות. אלא שחברו לקו האחורי במכבי תל אביב לשעבר, טיילר דורסי להט עם חמש שלשות ו-24 נקודות. נייט ססטינה, אקס הפועל חולון קלע 4 מ-5 מחוץ לקשת עם שיא אישי של 14 נקודות. קווין פאנטר הוביל כרגיל מנגד עם 18 נקודות, אבל הקבוצה של אוברדוביץ' מאכזבת מאוד העונה.

מונאקו - באסקוניה 83:93

השתיים הגיעו למפגש כשהן עם מאזן זהה, והקבוצה מהנסיכות היא זו שיצאה עם ידה על העליונה. אלי אוקובו נעדר לאחר שהושעה בשל בעיות משמעת פנימיות, ואת המושכות באופן טבעי נטל בקו האחורי מייק ג'יימס שקלע 26 נקודות. מדובר בניצחון חמישי ברציפות של הצרפתים על הבאסקים, שלהם לא הספיקו 33 נקודות של מרקוס הווארד.

טיילר דורסי פנרבחצ'ה. דני מרון
24 נקודות וניצחון. דורסי/דני מרון

באיירן מינכן - ריאל מדריד 92:71

אחרי טירוף ארבע ההארכות מול אנאדולו אפס, אלופת אירופה הביסה את באסקוניה בחוץ לפני יומיים והערב התארחה אצל האקס פאבלו לאסו. עייפות? שחיקה? הצחקתם את ריאל מדריד, שעשתה את הבריחה שלה ברבע האחרון דווקא ושייטה לניצחון קליל נוסף מול אחת מהמאכזבות של המפעל. וינסנט פוארייה קיבל הפעם דקות משמעותיות והוביל את הבלאנקוס עם 18 נקודות כמעט ללא החטאה (5 מ-6). מריו הזוניה (17) ודז'נאן מוסא (16) הלוהטים נתנו עוד הצגה התקפית. סרחיו יוי רשם הופעה מספר 1,047 ועקף את פליפה רייס בדרך לשיא ההופעות בכל הזמנים במדי הבלאנקוס. סילביאן פרנסיסקו הוביל מנגד עם 14 בלבד.

פנאתינייקוס - אנאדולו אפס 76:83

ארגין עתמאן פגש את האקסית והנחיל לה הפסד שביעי ברציפות ביורוליג. הטורקים האומללים הגיעו למשחק הזה אחרי ההפסד המטורלל בארבע הארכות במדריד מול ריאל ביום שישי וקיוו סוף סוף לעצור את רצף ההפסדים. אלא שפאו שלטה למן הפתיחה ואפס התעוררה רק ברבע האחרון כששלשה של בובואה צימקה ל-76:73 כשנותרו 2:13 דקות לסיום. אלא שג'ריאן גרנט החזיר שלשה מנגד, פלייס החטיא וסלוקאס סגר עניין מהקו. מריוס גריגוניס להט אצל היוונים עם 24 נקודות, כולל 7 מ-9 מחוץ לקשת. קנדריק נאן הוסיף 14 וסלוקאס חיפה על חסרונו של לוקה וילדוסה עם 9 נקודות ו-9 אסיסטים. רודריג בובואה הוביל מנגד עם 16, אבל שיין לארקין נעצר על 9 בלבד ב-33 דקות ואפס, שרק לפני שנה וחצי רשמה זכייה שנייה ברציפות במפעל, ממוקמת כבר 15 ביורוליג עם סיכוי אפסי להעפיל לפלייאוף.

מילאנו - אלבה ברלין 76:82

הקבוצה המאכזבת של אטורה מסינה נקמה בגרמנים על ההפסד בסיבוב הקודם והותירה אותם על 0 ניצחונות מחוץ לאדמה גרמניה. אלא שספק אם זה יעזור למילאנו, שחסרה מאוד את שני כוכביה הפצועים - ניקולה מירוטיץ' ושבון שילדס. דייגו פלקאדורי ודבון הול הובילו עם 14 קודות. יונאס תיאהמן בלט מנגד עם 13 בלבד לאלבה, שנפרדה בקיץ כמעט מכל כוכביה, כולל יובל זוסמן ותמיר בלאט, ובאופן לא מפתיע נראית כמו הקבוצה החלשה במפעל, אולי יחד עם וילרבאן.

ולנסיה - ז'לגיריס קובנה 84:79

כריס ג'ונס פגש את הרכז שהחליף אותו במכבי תל אביב, קינן אוואנס, ובקרב בין שני האקסים הצהובים היה זה אוואנס שיצא עם ידו על העליונה. הגארד סידר לאנדראה טרינקיירי ניצחון חוץ ראשון ביורוליג מאז כניסתו בתפקיד, כשסיים עם 24 נקודות ושש שלשות כולל אחת במנאי טיים. ברנדון דייויס הוביל את הכתומים נגד האקסית שלו עם 18, כריס ג'ונס הסתפק ב-13 והספרדים יורדים ל-50% הצלחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סרחיו יוי, שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
שבר שיא מועדון. יוי/GettyImages, Sonia Canada

וילרבאן - הכוכב האדום בלגרד 91:100

במשחק הראשון מאז פיטורי ג'אנמרקו פוצקו - הצרפתים רושמים לראשונה העונה ניצחון שני ברציפות ביורוליג. הקבוצה של יאניס ספרופולוס מנגד ממשיכה להיות לא יציבה, אחרי שבשלושה מארבעת המשחקים האחרונים השיגה ניצחונות מרשימים על מכבי תל אביב, פנרבחצ'ה ופרטיזן בדרבי. פאריס לי הצטיין עם 23 נקודות אצל המנצחת, כשנועם יעקב מקבל 14 דקות ועונה עם שיא יורוליג של חמש נקודות. 26 נקודות לנמניה נדוביץ' בצד המפסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully