וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורת כוכבים מובילה תסקר את אליפות אוסטרליה הפתוחה בבלעדיות בערוץ Eurosport

Warner Bros. Discovery Sports Europe תשדר את אליפות אוסטרליה הפתוחה בשידור חי ובבלעדיות בערוץ Eurosport בישראל. ניק קיריוס מצטרף לצוות הפרשנים

הטניסאי ניק קיריוס מודיע על פרישה מאליפות אוסטרליה 2023. James D. Morgan, GettyImages
עובר למיקרופון. ניק קיריוס/GettyImages, James D. Morgan

השמות הגדולים ביותר בטניס חוזרים למלבורן פארק לגראנד סלאם הראשון של 2024, ומתחילים שנה ענקית של פעילות ספורטיבית עבור האחים וורנר דיסקברי ספורט אירופה ((Warner Bros. Discovery Sports Europe.

בין התאריכים 14-28 בינואר, אוהבי הטניס בישראל ייהנו מהטורניר אשר יכלול סיקור חי ועל פי דרישה באופן בלעדי באפליקציית Eurosport. יחד עם 260 שעות שידור חי של סיקור טלוויזיוני בערוצים הליניאריים של יורוספורט מ-17 מגרשים, אוהדי הטניס יזכו לחוויה האולטימטיבית של אליפות אוסטרליה הפתוחה כאשר נובאק ג'וקוביץ' יתמודד על תואר אליפות אוסטרליה הפתוחה ה-11, בעוד איגה סוויטק וארינה סבלנקה ממשיכות ביריבותן ברדיפה אחר המקום הראשון בעולם.

סקוט יאנג, סמנכ"ל הקבוצה, תוכן, הפקה ותפעול עסקי, WBD Sports Europe, אמר: "סיפקנו לראשונה את אליפות אוסטרליה הפתוחה תחת המותג יורוספורט ב-1995 והטורניר של השנה מבטיח להיות אחד הטובים ביותר עד כה, עמוס בכל כך הרבה סיפורים מעוררי השראה ומשחקים שמעריצים יכולים לעקוב אחריהם בכל שלב בערוצים ובפלטפורמות שלנו. אף שדרן אחר לא מספק מערכת טניס אקולוגית של 360 מעלות המחברת את חובבי הטניס לספורט שהם אוהבים כמונו.

"כדי לשפר את הסיפור כפי שלא היה מעולם, הרכבנו את אחד מצוות המומחים המרשימים ביותר של אגדות טניס וכוכבי-על. אנו נרגשים במיוחד לקבל את פני ניק קיריוס לצוות הפרשנים שלנו בשפה האנגלית השנה, ויודעים שהאוהדים ייהנו מנקודות המבט הייחודיות והקרבה שלו ליבול הנוכחי של האלופים והמתחרים שיגיעו למגרש השנה".

ניק קיריוס יוביל את הצוות

בפעם הראשונה, כוכב העל האוסטרלי ניק קיריוס יצטרף לצוות הפרשנים המוביל של יורוספורט במלבורן. הזוכה הנחשב לגלוי, ישיר וחידתי, מטורניר אוסטרליה הפתוחה לזוגות 2022 יספק למעריצים תובנות ייחודיות לטורניר ולשחקניו הנוכחיים מתא הפרשנות באתר. שידורים ממצלמות בונוס מתא הפרשנות יהיה זמין גם למנויי אפליקציית Eurosport.

האחרון בצוות הפרשנים המכובד של יורוספורט יהיה אלוף הגראנד סלאם שבע פעמים, ג'ון מקנרו, שמצטרף לברברה שט, ומדליסטית הכסף האולימפית לורה רובסון כדי לקרב את האוהדים לפעילות שתתקיים במלבורן פארק.

הצופים בהפקה הבינלאומית של יורוספורט באנגלית יזכו לניתוח המשחקים מאולפן הריאליטי Cube עטור הפרסים, הממוקם בלונדון בהובלת המנחה החדשה רייצ'ל סטירלינג. אליה יצטרפו שבע פעמים אלוף הגראנד סלאם מאטס וילנדר והמדורג רביעי בעולם לשעבר טים הנמן. מספר עצום של שחקני עבר - כולל בוריס בקר, אלכס קורטיה וג'סטין הנין - יתרמו גם הם לסיקור הבינלאומי של יורוספורט במהלך שבועיים בטורניר.

בנוסף לסיקור מקיר לקיר, יורוספורט יציגו את כל סבבי המוקדמות (החל מ-8 בינואר) וכן משחקי ג'וניור, כיסא גלגלים ומשחקי אגדות. הסיקור החי של יורוספורט בכל יום יתחיל מהשעה 01:00 שעון מרכז אירופה, 02:00 שעון ישראל, עם תוכנית בוקר חדשות ותוכנית טרום-לילה מ-08:45 שעון אירופה ו - 09:45 שעון ישראל בכל יום. לצד כל השידור החי, אתר יורוספורט, Eurosport.com, יציג היילייטים יומיים בחינם בליווי קליפים המציגים את מאחורי הקלעים, חוות דעת של מומחים ותגובות ספורטאים בפלטפורמות החברתיות של יורוספורט.

יתר על כן, בדרך למלבורן, WBD תציג תוכן חדש ובלעדי כדי לבנות ציפייה לאירוע המרכזי. אלה כוללים את Djokovic Unmasked - סרט דוקומנטרי המציג את המנצח הפורה ביותר בהיסטוריה של אליפות אוסטרליה הפתוחה, תוכנית תצוגה מקדימה ומעמיקה של אליפות אוסטרליה הפתוחה לשנת 2024 הכוללת ראיונות מומחים ומבט לאחור על כמה מנקודות השיא המרכזיות במהדורת 2023 של 'Happy Slam'. במהלך הטורניר, תוכניות דעה בהנחיית השחקנים, My Playlist, My Grand Slam Appetite and My Social Network יעניקו למעריצים גישה ללא תחרות לשחקנים האהובים עליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully