וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס הרשימה: קיירי מלך הקלאץ', דונצ'יץ' מלך הטראש

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 13:11

אירווינג קלע 35 נקודות בניצחון על מינסוטה וכיכב ברבע הרביעי ("עושה את זה מאז שהייתי קטן"), דונצ'יץ' שלח עקיצה לרודי גובר: "כשאתה מתחיל לדבר, זה חוזר אליך"

לוקה דונצ'יץ' מול רודי גובר. Sam Hodde, GettyImages
נהנה לעקוץ. לוקה/GettyImages, Sam Hodde

קיירי אירווינג מסתמן לאורך השנים כטיפוס בעייתי, אבל על יכולות הכדורסל שלו אין עוררין. הלילה (בין ראשון לשני) הוא שוב כיכב במדי דאלאס, כשקלע 35 נקודות והוליך את המאבריקס לניצחון 108:115 על מינסוטה. קיירי סיפק שתי שלשות רצופות בשלוש הדקות האחרונות, ובסך סיים עם 14 מ-27 מהשדה ו-6 מ-8 מהשלוש.

"ידענו שאנחנו נחיתות מבחינת גובה מול רודי גובר וקרל אנתוני טאונס", אמר קיירי, "כך שרצינו לעשות את העובדה הכי טובה שאפשר מבחינת ריבאונדים וכל הדברים הקטנים. הדברים הקטנים הם אלה שהביאו לנו את הניצחון".

קיירי אירווינג מול אנתוני אדורדס, דאלאס מאבריקס מול מינסוטה. Sam Hodde, GettyImages
פורח ברגע האמת. אירווינג/GettyImages, Sam Hodde

מעבר לזה, אירווינג שוב פרח בקלאץ', והמשיך למתג את עצמו כשחקן קר רוח. "אני עושה את זה מאז שהייתי קטן", אמר אירווינג על הסלים המכריעים, "אבא שלי שם לי את הכדור בידיים ותמיד אמר לי ללכת על הכל כשהקבוצה צריכה את זה, במיוחד ברבע הרביעי. אני שמח שהייתי שם ועשיתי את ההבדל".

דאלאס שיפרה את מאזנה ל-5:12 במשחקים שמוכרעים בקלאץ', המקום השלישי בליגה במשחקים שהפער בין הקבוצות הוא 5 נקודות ומטה בחמש הדקות האחרונות. מינסוטה, אגב, במקום הראשון, עם מאזן 3:11.

לצד קיירי, ניצב שוב לוקה דונצ'יץ', עם 34 נקודות, כולל 5 מ-12 מהשלוש. בסיום דונצ'יץ' נשאל על דוח שיח שלו עם רודי גובר, סנטר מינסוטה, שברבע השני הטביע על הסלובני, ובהמשך השניים החליפו כמה מילים וחיוכים עוקצניים. "הוא התחיל לדבר איתי קצת ברבע השני", אמר דונצ'יץ', "וכשאתה מתחיל לדבר, אתה יודע, זה חוזר אליך". מה אמרת? "אני לו זוכר", ענה לוקה בחיוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully