וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ביקשה מבית הדין חנינה מעונש סגירת היציע בדרבי

8.1.2024 / 11:12

האדומים ביקשו חנינה מעונש סגירת היציע בדרבי, וטוענים שהמשטרה לא תאשר להעביר את האולטראס יציע, ואירוח בחולון לא אפשרי, בנוסף ל"טרגדיה שפקדה את האוהדים" בעקבות אירועי ה-7.10

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב על בי סי וולבס, 80:89 ביורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב הגישה הבוקר (שני) לבית הדין של איגוד הכדורסל בקשת חנינה מעונש סגירת היציע שנגזר עליה בדרבי, כך שתוכל לארח את מכבי תל אביב במגרשה הביתי לעיני יציעים מלאים.

מדובר בעונש שהושת על האדומים בקיץ האחרון בעקבות אירועי סדרת גמר הפלייאוף אשתקד, כשהקבוצה למעשה כבר זכתה בהקלה על העונש המקורי, שהיה שני משחקי רדיוס ומשחק שלישי שבו ייסגר היציע שמאחורי הסל המערבי. סגירת היציע אמורה לקרות בדרבי שמתוכנן ל-20 בינואר.

בהפועל תל אביב טוענים שהעונש יאלץ אותם להעביר את האולטראס ליציע שיותר קרוב לאוהדי מכבי תל אביב, דבר שלפי עתירת המועדון, המשטרה לא מאשרת. האדומים בדקו אפשרות לארח את המשחק בחולון, אלא שמנהלת הליגה קבעה באותו תאריך משחק בית של הפועל חולון.

לכן, סגנית האלופה מבקשת חנינה מהעונש כדי למנוע את הצורך להעביר את המשחק לחיפה או ירושלים, או לחילופין את דחיית המשחק ממועדו המקורי.

קהל הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

מעבר לבעייתיות שבהעברת הקהל ליציע אחר ולעובדה שהפועל תל אביב מכרה את כל המנויים, משמע שסגירת יציע תגזול מחלק מהאוהדים את הזכות לממש את המנוי שבידם, במועדון ביססו את בקשת החנינה על "הטרגדיה העצומה שספגה קהילת אוהדי הפועל תל אביב - שקיבוצי עוטף עזה היוו אחד ממעוזיה מאז ומעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully