וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.1: אנצ'לוטי רוצה את ברנת'ווייט, מוקיאלה לבאיירן?

הבלאנקוס מעוניינים בבלם אברטון, טוכל סימן את שחקן ההגנה של פ.ס.ז'. ורנר בדרך ללונדון לקראת בדיקות רפואיות וחתימה בטוטנהאם. צ'לסי בעקבות דיבאלה, סאנצ'ו ומאטסן על סף הצטרפות לדורטמונד. קוטיניו יצטרף למסי באינטר מיאמי?

תקציר ניצחונה של ליברפול 0:2 על ארסנל בגביע האנגלי/ספורט1

העברות

* בלם ניוקאסל ונבחרת שוויץ פביאן שר האריך את חוזהו עד קיץ 2025.

* היהלום של ברצלונה לשעבר אילאיש מוריבה הושאל מלייפציג לחטאפה.

* ז'אן אונאנה הקמרוני השלים את מעברו מבשיקטאש למארסיי. הקשר האחורי בן ה-23 בקושי שיחק בטורקיה וינסה להרשים בצרפת, בתקווה שמארסיי תממש את האופציה ותרכוש אותו בתום העונה.

שמועות

* קרלו אנצ'לוטי אימן בעברו את אברטון וממנה הוא רוצה לצרף את ג'ראד ברנת'ווייט, הבלם בן ה-21 שמשחק העונה באופן קבוע. לפי "דיילי מייל", המטרה של הבלאנקוס היא לצרפו לעונה הבאה.

* טימו ורנר יגיע הערב ללונדון כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות ולהשלים את מעברו מלייפציג לטוטנהאם. התרנגולים יצרפו אותו בהשאלה עד תום העונה, עם אופציית רכישה המוערכת בכ-19 מיליון יורו.

* ג'ורדן הנדרסון ממשיך לחפש אפשרות יציאה מהליגה הסעודית. לאחר השמועות על קאמבק לליברפול, כעת מתברר שהציע את עצמו לבאיירן מינכן ובאייר לברקוזן.

* לפי "טוטו מרקטו", צ'לסי שוקלת לפנות לרומא בנוגע לפאולו דיבאלה, שמחזיק לפי אותו דיווח בסעיף שחרור של 12 מיליון יורו לקבוצות מחוץ לאיטליה.

* פבריציו רומאנו מדווח: בורוסיה דורטמונד אופטימית שתצליח להשלים שתי עסקאות השאלה השבוע - ג'יידון סאנצ'ו ממנצ'סטר יונייטד ואיאן מאטסן מצ'לסי.

* נאפולי רצתה לצרף את בלם נבחרת רומניה ראדו דרגושין שככל הנראה יחתום בטוטנהאם, ולכן היא עוברת לאופציה הבאה שלה - ארתור תיאט מראן. לפי הדיווחים באיטליה, דראגושין אישר כי ברצונו לעזוב לאנגליה.

* ילד הפלא השבדי של יורגורדן לוקאס ברגוואל, המבוקש על ידי ברצלונה, אמר: "זו גאווה שהקבוצה שלי מבקשת עלי כל כך הרבה כסף (9 מיליון יורו), אבל כרגע אני ממוקד רק בהשלמת העונה הקרובה שלי".

* כוכב ראן ארנו קלימואנדו מבוקש על ידי איינטרכט פרנקפורט.

* אינטר מיאמי של ליאונל מסי סימנה כוכב חדש - פיליפה קוטיניו, המשחק כרגע כמושאל באל-דוחיאל הקטארית ועדיין שייך לאסטון וילה.

פאולו דיבאלה רומא. GettyImages
בדרך לפרמיירליג? דיבאלה/GettyImages

* פבריציו רומאנו טוען להתעניינות גדולה מאוד של באיירן מינכן בנורדי מוקיאלה מפריז סן ז'רמן. תומאס טוכל רואה בו מועמד אידיאלי, לאור יכולתו לשחק הן כבלם והן כמגן ימני.

* סטיב מנדאנדה יאריך את חוזהו בראן לעונה נוספת, על פי RMC. גם בגיל 38, השוער לא פורש.

* שחקן באהיה הברזילאית, ג'ואנר צ'אבס בן ה-21 מאקוודור, נחת בצפון צרפת לקראת הצטרפות לסגנית האלופה המקומית לאנס, שכבר סיכמה עם המגן הבינלאומי את כל התנאים.

* האם דרכו של רנאטו סאנצ'ס ברומא תגיע לסיומה? לפי "ל'אקיפ", בשיקטאש מעוניינת בקשר הפורטוגלי בן ה-26.

* על רקע העניין שמגלה ארסנל באמאדו אונאנה, הציבה אברטון תג מחיר של 60 מיליון ליש"ט על הקשר שלה.

* המנהל המקצועי של שטוטגרט התייחס לעניין של מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ואחרות בסרו גיראסי ואמר: "הכוונה שלנו היא לא למכור אותו, אבל נראה מה יהיה".

* פאביו קרבאליו, הקשר שהושאל מליברפול ללייפציג בתחילת העונה וחזר בינואר בשל יכולתו המאכזבת, ייצא להשאלה נוספת, הפעם להאל סיטי שמנסה להיאבק על חזרה לפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully