וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה מודים: "סופגים יותר מדי", ובינתיים שוב נפצע בלם

בארסה ה"מביכה" עומדת על רצף שלילי חסר תקדים, מרטינס ייעדר עוד חודש וצ'אבי יודע: "חייבים להפחית בטעויות". המאמן התלונן על פסילת שער ב-2:3 על ברבסטרו, בתקשורת קטלו

תקציר: ברבסטרו - ברצלונה 3:2/ספורט1

אפילו משחק נגד קבוצה מהליגה הרביעית לא עזר לברצלונה לשחרר מעט לחץ. אמנם ה-2:3 בגביע המלך אמש (ראשון) היה ניצחונה השלישי ברציפות בכל המסגרות, אבל אחרי שהתקשתה מאוד מול אלמריה האחרונה בליגה והשלימה מהפך על לאס פלמאס בדקה ה-93, הפעם הייתה זו ברבסטרו האלמונית שמתחה את אלופת ספרד עד הרגע האחרון. שערים של פרמין לופס וראפיניה הציבו את הבלאוגרנה ביתרון כפול, המארחת צימקה וגם אחרי שרוברט לבנדובסקי הבקיע בפנדל בדקה ה-88, היריבה כבשה בעצמה מהנקודה הלבנה ולא הייתה רחוקה מלכפות הארכה.

לראשונה ב-125 שנות קיומה, ברצלונה עומדת על רצף של 20 משחקים בכל המסגרות ללא ניצחון ביותר משער אחד. 81 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה שהיא ספגה מקבוצת ליגה רביעית. "אנחנו סופגים יותר מדי שערים וזה משהו שאנחנו חייבים לשפר", הודה בסיום פרמין לופס.

בארסה הייתה יכולה לנצח בהפרש של שני שערים לולא בוטל שער של ז'ואאו פליקס בדקה ה-42. הפורטוגלי נגח פנימה, אבל הקוון הניף את הדגל וצ'אבי התלונן על כך בסיום: "אומרים לי שביטלו בגלל נבדל, אבל זה היה שער חוקי ברור. אני לא מבין למה ב-2024, בשלב כזה בגביע, אין VAR. למרות זאת, עמדנו במטרה והדבר החשוב ביותר הוא שעלינו לשלב הבא".

מאמן ברצלונה צ'אבי. Alex Caparros, GettyImages
מאמן ברצלונה צ'אבי/GettyImages, Alex Caparros

הצרות בהגנה של הקטלאנים מגיעות גם בגזרת הפציעות. איניגו מרטינס נכנס אמש כמחליף אחרי היעדרות של חודש, אך תוך 11 דקות נפצע שוב - והוחלף. מדובר בפציעה חדשה ולא בהחמרה של הפציעה הקודמת ממנה סבל הבלם בן ה-32, ולפי הדיווחים הוא צפוי להיעדר בין ארבעה לחמישה שבועות.

גם צ'אבי נאלץ להכיר בכך ש"אנחנו לא יכולים לספוג כל כך הרבה", אבל מצד שני הוסיף: "לדעתי עשינו משחק טוב, אבל הסתבכנו בגלל טעות. אנחנו חייבים לשלוט בפרטים הקטנים ולהפחית בטעויות".

בתקשורת הקטלאנית קטלו: "בהלה נוספת. ברצלונה המביכה עלתה לשמינית הגמר אחרי שסבלה מול ברבסטרו", נכתב ב"מונדו דפורטיבו", בעוד שב"ספורט" סיכמו: "העפלה ותו לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully