וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ הגדול הפך לתקווה גדולה: "ניצחון ברביעי יפתח שוב את העונה"

8.1.2024 / 8:54

מכבי חיפה חששה מכדור שלג ("לא הסתרנו שהיה לחץ גדול"), אך האלופה הצליחה לצמק את הפער מהפסגה לפני משחק העונה. דגו החמיא לפיירו שיהיה בסגל למכבי ת"א, לעומת חג'ג' שייעדר. חדרה מסרבת למכור את מדמון, אפשרות: יירכש ויושאל בחזרה עד תום העונה

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

לפני המשחק מול הפועל ירושלים אמש (ראשון), במכבי חיפה חששו מאוד מכדור שלג שיגרום לכך שיגיעו למשחק העונה הראשון עם פער של למעלה מעשר נקודות. בסיום הערב שמעו הירוקים על המעידה של מכבי תל אביב, אך עיקר תשומת הלב היתה סביב החזרה למסלול הניצחונות. "לא הסתרנו את זה שהיה לחץ גדול לפני המשחק ורצינו לצאת ממנו", אמר גורם בקבוצה. "נכון שלא שיחקנו משחק גדול אבל זוכרים בסוף את הניצחון והוא ייתן לנו ביטחון".

בצל הלחץ הכבד, הגיע הבעלים יעקב שחר לאימון הקבוצה בסוף השבוע ועודד את השחקנים. למרות המילים החמות השחקנים בחיפה יודעים שכאשר הנשיא מגיע לאימון המשמעות היא שצריך להתעורר ובסיום המשחק אמש, שחר שנכח כהרגלו במסדרונות חדר ההלבשה לחץ ידיים לשחקנים.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם פרנזי פיירו. ברני ארדוב
"נכון שלא שיחקנו משחק גדול אבל זוכרים בסוף את הניצחון"/ברני ארדוב

בחיפה החמיאו לפרנזי פיירו שכבש את שערו התשיעי העונה, שווה ערך לכל שערי הליגה שלו אשתקד. הספק לגבי שיתופו של החלוץ במשחק הגדול נגד מכבי תל אביב הוסר הבוקר, כשנודע כי הוא סובל ממתיחה קלה בלבד וצפוי להיות בסגל. "אני מאוד גאה ואוהב אותו", אמר מסאי דגו על החלוץ, "חשבתי רבות אם לפתוח איתו אבל דיברתי איתו לפני והחלטנו שהוא יפתח. במחצית הוא הבהיר שהוא לא מסוגל להמשיך".

מי שייעדר ברביעי הוא עילאי חג'ג' שעדיין סובל מכאבים בשרירי הבטן התחתונה, קיבל זריקה וינוח בשבוע הקרוב. דניאל סונדגרן כידוע ייעדר בשל קרע קטן בשריר הירך האחורי, וצפוי לחזור בעוד כשבועיים. קני סייף יתלבש לראשונה ויתחיל על הספסל, כאשר בחיפה מקווים שגם גדי קינדה יורשה להירשם להתמודדות.

"ניצחון ברביעי יפתח שוב את העונה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל זה לא יהיה נכון עבורנו לחשוב על זה במונחים האלה. כרגע אנחנו במצב שצריך לחשוב ממשחק למשחק כדי לחזור לצבור ביטחון ולחזור לעניינים".

עוד בוואלה!

האלופה עדיין עונה: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל ירושלים

לכתבה המלאה
פרנזי פיירו, מכבי חיפה. ברני ארדוב
בחיפה מקווים שלא ייעדר תקופה ארוכה. פיירו/ברני ארדוב

במקביל למאבקים בליגה, הירוקים ממשיכים בניסיונות החיזוק לינואר. מלבד דניל לסובוי, שבמועדון מנסים להתגבר סופית על מכשול האזרוח והעברת הכסף כדי להחתימו, חיפה ממשיכה לנסות לצרף את אלעד מדמון, אולם הפועל חדרה כרגע מסרבת למכור אותו בינואר. אם לא תצליח האלופה להשלים את העסקה, היא עשויה לרכוש אותו ולהשאיל אותו לחדרה עד תום העונה.

האלופה הודיעה היום כי הוקצו לה 1,400 כרטיסים ליציעי 4-5 במשחק העונה, וכי "עקב מספר הכרטיסים המועט והמציאות בה אנו חיים, הוחלט כי מכירה זו תתבצע באופן שונה מהנהוג בעבר, כאשר יתר הכרטיסים, מעבר למנויי החוץ, יימכרו לאוהדים הבאים: מנויים ותיקים (מעונת 13/14 ואילך ברציפות) הגרים ביישובי קו העימות, ומנויים שיש ברשותם גרין פלוס הגרים ביישובי קו העימות. כמו כן, יחולקו כרטיסים לחיילים אשר נפצעו במהלך מלחמת 'חרבות ברזל'".

משחק השלמה ברביעי:

מכבי תל אביב - מכבי חיפה (20:30)

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט3)
שבת, 18:00: הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 18:00: הפועל ירושלים - בני סכנין
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט3)

ראשון, 20:00: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully