וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל האמצעים כשרים": חדרה מאושרת מהתיקו. מרמנטיני מועמד

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 8:31

אביטן והשחקנים זכו למחמאות אחרי ה-1:1 עם מכבי ת"א, האקס עשוי לשוב, חולצתו של זלקה הועברה לזהבי, שהשיב עם חולצתו שלו

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול הפועל חדרה/ספורט1

הפועל חדרה בסך הכל קיוותה לצאת בשלום ממשחק החוץ נגד מכבי תל אביב בבלומפילד, אך בסופו של דבר, ולאחר תצוגת הגנה מרשימה, הצליחה הקבוצה לחלץ 1:1 נגד הצהובים וחזרו הביתה עם נקודה יקרה.

המאמן ניסו אביטן קיבל מחמאות בסיום אחרי שהצליח לנטרל את משחק ההתקפה של המוליכה, כאשר במחצית הראשונה, מלבד השער של אלעד מדמון, עוד היו לחדרתים שתי הזדמנויות נוספות אפילו להגדיל את התוצאה, אך שתי מתפרצות לא נוצלו כהלכה. בחצי השני חדרה לא היתה קיימת בפן ההתקפי והסתפקה במגננה גדולה שהביאה נקודה חשובה אחרי רצף של הפסדים.

"במשחק כזה ובמצב שלנו המטרה מקדשת את כל האמצעים", אמרו בקבוצה בסיום, "הבדלי הרמות והפערים בתקציב הם עצומים ואנחנו שמחים שהשחקנים הביאו הרבה לב ונשמה כדי לשמור על התיקו הזה, באמת שכל האמצעים כשרים".

בחדרה עובדים כעת על חיזוק הקבוצה בחלון שנפתח בעוד יומיים ואחרי החתמתו של רוסלן ברסקי, עלו על הפרק שמם של שני אקסים שכבר שיחקו במועדון, פרדי פלומן וגוסטבו מרמנטיני, וכעת בודקים בקבוצה באיזה כושר הם נמצאים ואם אפשר לצרף אחד מהם כבר עכשיו. בצוות המקצועי גם מחפשים שחקני הגנה זרים, למקרה שבסופו של דבר יוחלט שלא להמשיך עם סולימאן קוליבאלי או קויה מבאה שאיכזבו עד כה ביכולתם. הבלם קוליבאלי, שקיבל המון ביקורת בתקופה האחרונה, הציג אתמול יכולת טובה במרכז ההגנה, ובתקופה הקרובה הוא צפוי לקבל הזדמנויות נוספות, בטרם יוחלט על עתידו.

שחקן הפועל חדרה גוסטבו מרמנטיני. שלומי גבאי
קדנציה נוספת? מרמנטיני/שלומי גבאי

בסיום המשחק הגיע מעסה הקבוצה יקיר סבח לחדר ההלבשה של מכבי תל אביב והעניק לערן זהבי את חולצתו של הקפטן מנשה זלקה, שנמצא בשירות מילואים בצפון. זלקה ביקש להעביר לזהבי את חולצתו ומלך השערים של הצהובים שהיה נרגש מהמחווה, ביקש להעביר את חולצת המשחק שלו מאתמול לזלקה, שחזרתו לאימונים לא נראית באופק בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully