וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במחיר מבצע? "ריאל תוכל לרכוש את הולאנד תמורת כ-100 מיליון יורו"

לפי "אס", מחירו של כוכב סיטי עומד על 200 מיליון יורו - אך הסכום תקף רק לקבוצות פרמיירליג: "אפשר לפנטז עליו ועל אמבפה ביחד"

תקציר גביע אנגלי: ווסטהאם - בריסטול סיטי 1:1/ספורט1

בעוד התקשורת העולמית עוסקת הבוקר (שני) בעיקר בדיווח לפיו קיליאן אמבפה סיכם את תנאיו בריאל מדריד לעונה הבאה, ב"אס" טוענים שהבלאנקוס ממשיכים לעסוק גם באופציית ב': ארלינג הולאנד.

"אם אמבפה יסרב בסופו של דבר, ריאל תרכז את תשומת הלב שלה בנורבגי", נכתב. "ארלינג מודע לעניין ממדריד. רבים האמינו שהחוזה של במנצ'סטר סיטי, שמסתיים ב-2027, ישאיר לו מעט מאוד אופציות לעזוב, אלא אם זה במחיר עצום - לא פחות מ-200 מיליון יורו".

עם זאת, סוכנו של הסקורר המסחרר כבר טען כי "לארלינג תמיד יהיו אופציות לקבוע את עתידו", ולפי "אס", הסכום המדובר (200 מיליון יורו) תקף רק לקבוצות מתוך הפרמיירליג: "מדובר בחדשות טובות עבור ריאל, שיודעת כי מחירו יהיה קרוב יותר ל-100 מיליון יורו מאשר 200 מיליון". במקרה כזה - הבלאנקוס מפנטזים אפילו על אפשרות של הנחתת שני הסופרסטארים יחדיו בקיץ הבא - אמבפה בחינם, והולאנד תמורת כ-100 מיליון יורו: "המצב הכלכלי שלנו נזיל, אבל אפשר לחלום על אופציה כזו".

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יהיה מעניין. הולאנד/רויטרס

הולאנד עצמו כבר רכש לעצמו בית בספרד בשנה שעברה ונוהג לנפוש במדינה מדי שנה. "אם זה תלוי בו", נכתב ב"אס", "הוא היה חותם בריאל מחר. כך או כך, נראה שביולי 2024 ריאל תקבל לפחות כוכב ענק אחד". אשר להולאנד עצמו, הדלתות לברנבאו יהיו פתוחות גם בקיץ 2025, כך נטען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully