וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל עד גיל 20 זכתה במדליית ארד במוקדמות אליפות אירופה בכדורעף

הנבחרת של נעם כץ ניצחה 0:3 את קרואטיה וסיימה שלישית בטורניר במוקדמות שנערך בסלובקיה. באפריל תנסה להעפיל לאליפות אירופה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.1/ספורט1

נבחרת ישראל עד גיל 20 בכדורעף, בהובלת המאמן נעם כץ, ניצחה הערב (ראשון) במוקדמות אליפות אירופה 0:3 (19:25, 19:25, 15:25) את קרואטיה לה הפסידה בשלב הבתים, ובעקבות זאת זכתה במדליית הארד בטורניר שנערך בסלובקיה. הנבחרת התקדמה לשלב הבא שיתקיים באפריל, ממנו ייבחרו יתר העולות לאליפות אירופה בקיץ.

בשורות הנבחרת הצטיינו שי ליברמן עם 16 נקודות, מור מרטן עם 10 וליאור קופילובץ עם 7.

מאמן הנבחרת נעם כץ אמר בסיום המשחק: "מדובר בהישג מצוין לנבחרת שלנו. הנבחרת התקדמה ממשחק למשחק והצליחה להעצים את היתרונות ולהסתיר את החסרונות. השחקנים היו מחויבים ומגיע להם לזכות במקום שלישי בטורניר עם נבחרות מצויינות ורמה גבוהה. אני מקווה שנצליח להתאמן ולהתכונן טוב גם לטורניר הבא באפריל על מנת להגדיל את סיכויינו לעלות לאליפות אירופה".

הקבלן מור מרטן שהצטיין עם 10 נקודות הוסיף: "הניצחון היה מתוק, במיוחד אחרי שהפסדנו לקרואטיה בשלב הבתים 3:1 וניצחנו היום 0:3 ולקחנו את המקום ה3 בטורניר. למרות שהגענו עייפים עשינו את מה שהיינו צריכים, לא טעינו הרבה ונתנו להם לעשות את הטעויות".

נבחרת ישראל עד גיל 20 בכדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
הפנים לאפריל. הנבחרת עד גיל 20/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

אתמול בחצי הגמר הפסידה ישראל לאחר מאבק עיקש לנבחרת סלובניה מהטובות באירופה 3:1 (סלובניה זכתה בטורניר וקיבלה כרטיס אוטומטי לאליפות) לאחר שישראל תפסה את המקום השני בבית המוקדם.

במקביל, ניצחון לנבחרת הנשים עד גיל 20 במשחק האחרון במוקדמות אליפות אירופה בסלובניה. הנבחרת גברה על לוקסמבורג 0:3 (21:25, 9:25, 18:25) וסיימה במקום השביעי במוקדמות.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully