וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הבאזר, אחרי הארכה: 90:92 דרמטי לברצלונה על אוברדוירו

פארה קלע את סל הניצחון אחרי שאלופת ספרד חזרה מפיגור 13 ברבע האחרון. דאבל-דאבל להרננגומס. 85:99 לריאל מדריד בחוץ על באסקוניה

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - אוברדוירו 90:92 (אחרי הארכה)/ספורט1

אחרי שיצאה מתקופה רעה עם שני ניצחונות יורוליג בשבוע שעבר, הערב (ראשון) ברצלונה התאוששה גם בליגה הספרדית, שם הפסידה שלושה מארבעת המשחקים הקודמים שלה. האלופה רשמה קאמבק גדול בבית נגד אוברדוירו הצנועה מתחתית הטבלה, וניצלה מהפתעה בתום מותחן אדיר שהסתיים 90:92 לאחר הארכה.

בארסה פיגרה מתחילת הרבע השני ועד הדקה האחרונה של המשחק, כאשר הפער הגיע לשיאו פחות משבע דקות לסיום ועמד על 13. מאותו שלב, הבלאוגרנה קלעו 16 נקודות ללא מענה ובסך הכל עשו ריצת 2:17, אלא שניקולאס לאפרוביטולה, שסגר את המהפך עם שלשה גדולה כמה שניות לפני כן, החטיא פעמיים מקו העונשין כשהמארחת צעדה ביתרון 78:80, וג'ורדן הווארד סחט עבירה לשלוש זריקות שכולן נכנסו בדרך ליתרון נקודה לאוברדוירו. לאפרוביטולה ספג עוד עבירה וקיבל הזדמנות נוספת להכריע, אבל החטיא אחת משתי הזריקות שלו ושלח את המשחק להארכה ב-81:81. שיא הדרמה הגיע רק על הבאזר האחרון, בסיום חמש דקות התוספת: ג'ואל פארה קלט ריבאונד התקפה ותיקן החטאה בעודו באוויר, כדי להעניק לברצלונה את הניצחון הדרמטי.

ווילי הרננגומס הוביל את קלעי המנצחת עם 23 נקודות וגם הוריד 13 ריבאונדים, ניקולה קאליניץ' תרם 19 נקודות ו-6 ריבאונדים ולאפרוביטולה סיים עם 15 ו-9 אסיסטים. 17 של הווארדלא הספיקו לאוברדוירו המתוסכלת.

צפו בתקציר: ריאל מדריד המשיכה לנצח גם בליגה, 85:99 אצל באסקוניה

תקציר כדורסל ספרדי: באסקוניה - ריאל מדריד 99:85/ספורט1

לאחר מכן הגיע תורה של ריאל מדריד, פחות מ-48 שעות אחרי משחק ארבע ההארכות מול אנאדולו אפס. הבלאנקוס התארחו אצל באסקוניה למפגש על טהרת היורוליג במסגרת הליגה ויצאו עם ידם על העליונה בזכות 85:99 מרשים. רבע ראשון של 20:35 נתן לאורחת אוויר לנשימה, הבאסקים הפעילו לחץ והלבנים שוב שמו רגל על הגז ברבע האחרון בדרך למאזן 1:16 מרשים. גרשון יאבוסלה הוביל עם 26 נקודות כשדז'נאן מוסה ופקונדו קמפאסו, מגיבורי הניצחון בשישי, הוסיפו 20 כל אחד. מרכוס הווארד וקודי מילר-מקינטייר בלטו עם 16 כל אחד מנגד, באסקוניה עם עונה לא טובה בליגה והמאזן 8:9 מספיק למקום התשיעי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully