וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג מרשים: נבחרת הנוער בכדוריד העפילה לאליפות אירופה עד גיל 18

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 19:29

הנבחרת של דור רוסו סיימה בשוויון 24 עם נבחרת בוסניה ועלתה על חשבונה בזכות הפרש שערים עדיף. המאמן דור רוסו: "כיף גדול לעשות נחת לישראל בתקופה כל כך קשה". צפו בשירת ההמנון עם דיסקיות החטופים והחגיגה בסיום

שחקני נבחרת הנוער בכדוריד/באדיבות איגוד הכדוריד - EHF

נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד העפילה הערב (ראשון) לאליפות אירופה עד גיל 18. שחקניו של דור רוסו התייצבו היום למשחק מכריע על העלייה, מול נבחרת בוסניה, שהיה השלישי תוך 45 שעות מאז יום שישי בערב - ובתום דרמה גדולה ושיוויון 24:24 (12:10) היא העפילה בזכות יחס השערים העדיף על בוסניה (השתיים סיימו עם 3 נק' כ"א), זאת אחרי ניצחון מרשים ביום שישי 22:34 על לוקסמבורג, והפסד אמש לפולין המארחת 24:20.

הנבחרת בהדרכתם של המנהל המקצועי סער פרנקל, וצוות המאמנים דור רוסו ועוזריו ערן רויטר ויוליאן סטראט, ידעה להתעלות - בטורניר שמתקיים כאמור באינטנסיביות גדולה. הנבחרת סיימה במקום השני בבית, אחרי פולין המארחת (שזכתה באירוח לאחר שישראל נאלצה לוותר - גם על הכנה מול איטליה שתוכננה עוד טרם פרוץ המלחמה). מדובר בנבחרת שסיימה במקום ה-8 באליפות אירופה הפתוחה עד גיל 17 בקיץ האחרון.

עוד לפני המשחק תומר מועלם, פיזיותרפיסט הנבחרת שגוייס לעזה בשל המלחמה, הקדיש לשחקנים סרטון מרגש ואלו הגיבו עם שירת ההמנון עם דיסקיות החטופים. שריקת הסיום גרמה לפרץ שמחה אדיר בקרב השחקנים שחגגו את ההישג הגדול (צפו בנגן למעלה).

תומר מועלם, הפיזיותרפיסט של הנבחרת שגוייס לעזה, מאחל בהצלחה

שחקני נבחרת הנוער בכדוריד. באדיבות ההתאחדות הפולנית - Marcin Gadomski, אתר רשמי
הישג נהדר. שחקני נבחרת הנוער חוגגים/אתר רשמי, באדיבות ההתאחדות הפולנית - Marcin Gadomski

המאמן דור רוסו: "כיף גדול, בתקופה כל כך קשה לעשות נחת לעם ישראל, למשפחות שלנו, לכולם, וכמובן לענף הכדוריד. זה הלך קשה עד השנייה האחרונה והשריקה, אבל אין מאושרים מאיתנו. זה הישג גדול עבור הכדוריד הישראלי, ועבור דור הצעירים - ששתי נבחרות ייצגו את ישראל בקיץ באליפויות אירופה. נתנו הכל, והאמנו לאורך כל הדרך. זה ניצחון שכולם שותפים לו, צוות ושחקנים, ונעבוד קשה כדי לייצג את ישראל בכבוד גם באליפות אירופה".

המנהל המקצועי סער פרנקל: "התרגשות גדולה. זה מסע של שנה וחצי, שסימנו את היעד לעלות לאליפות אירופה, וזה קרה בצורה הכי דרמטית שיש, מול יריבות אירופאיות טובות. נתנו גם לפולנים וגם לבוסנים מאבק אדיר. את הביטחון ביכולת שלנו קיבלנו כבר בקיץ בשבדיה. ההכנה שעשינו, למרות המלחמה ותנאי הפתיחה הקשים, עזרה לנו מאוד - ועל כך תודה לאיגוד. יש פה שחקנים מאוד מוכשרים, עם לב גדול ועתיד גדול כשחקני כדוריד וכבחורים נפלאים לחבר'ה הישראלית. אני מתרגש בשביל הצוות הצעיר, שקיבל את כל הבמה עם עבודה רצינית וקשה ומסורה. אל אל ישראל, בקיץ אחד שתי אליפויות אירופה. זה הישג. ההתרגשות הרבה יותר גדולה בגלל המצב בארץ. הייתי כבר בתהליך להתגייס אבל המשימה הזו הייתה מבחינתי האישית היא שליחות - ואני שמח שהצלחנו לשמח את אוהדי הכדוריד בארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully