וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מופע אימים": שחקני נאפולי התנצלו בפני האוהדים, קונטה יושיע?

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 19:00

האלופה הושפלה מול טורינו ורחוקה כבר 22 נקודות מהפסגה. האוהדים דרשו הסברים, צ'ירו פרארה ביקר: "אין תירוצים". אקס יובנטוס ואינטר מועמד לרשת את מצארי. וגם: המספרים

תקציר: אמפולי - מילאן 3:0/ספורט1

רק בעונה שעברה נאפולי שחזרה את ימי התהילה שלה עם אליפות ראשונה מאז ימי דייגו מראדונה. אלא שהעונה האלופה חווה התרסקות טוטאלית והיום (ראשון) ספגה התבזות נוספות עם 3:0 בחוץ מול טורינו והפער בינה לבין אינטר המוליכה צמח ל-22 נקודות. רק לשם השוואה, ב-19 המחזורים שנערכו עד כה, נאפולי ניצחה רק בשמונה והפסידה בשבעה משחקים. בעונה שעברה היא הפסידה בשלב הזה רק פעם אחת ורשמה 16 ניצחונות.

וולטר מצארי, המאמן שהוזעק לתפקיד במקום רודי גרסיה בנובמבר, רשם רק שני ניצחונות בתפקיד לעומת ארבעה הפסדים. "גם במשחקים הקודמים הם התקשו, אבל ייצרו מצבים. היום הם היו ממש לא קיימים. זה לא מתקבל על הדעת, צריך לעשות משהו ולא לחפש תירוצים"

שחקני נאפולי עומדים מול האוהדים לאחר התבוסה בטורינו. רויטרס
שחקני נאפולי מבקשים סליחה מהאוהדים הזועמים/רויטרס

האוהדים האומללים של נאפולי שעשו את הנסיעה הארוכה מנאפולי שבדרום לצפון איטליה, לא הסכימו לקבל את מופע הנפל הזה של השחקנים, שלאחר המשחק ניגשו אליהם כדי להתנצל. "מגיע לנו יותר, תתחילו לעבוד", צעקו להם האוהדים.

אז איך ממשיכים מכאן? נאפולי, שכזכור הוגרלה מול ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות וחסרה את ויקטור אוסמן שטס לאליפות אפריקה, תחפש ככל הנראה מאמן חדש בימים הקרובים. השם החם שמועמד לרשת את מצארי כרגע הוא אנטוניו קונטה. שחקן העבר שמזוהה בעיקר עם יובנטוס ועשה חיל באיטליה, היה ביציעים בטורינו והוא כרגע המועמד המוביל להתמנות כמאמן הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully