וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוץ אור יהודה ה-12 יתקיים בסימן החזרת השבויים

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 16:18

המרוץ, בו נקבעו שני שיאי ישראל כולל אחד בשנה שעברה, יוקדש למען השבת החטופים והוא יכלול מקצים תחרותיים ל-10 ול-5 קילומטרים ומקצה עממי ל-2 קילומטרים ע"ש הדר כהן ז"ל. שני שיאי ישראל נקבעו במרוץ בשנים האחרונות

ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט. יחצ,
ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט/יחצ

ברקע מלחמת "חרבות ברזל" והחזרה ההדרגתית לשגרה, עיריית אור יהודה תקיים את מרוץ אור יהודה ה-12 שייערך בסימן החזרת השבויים הביתה ב-9 בפברואר. על הפקת האירוע אמונה מחלקת הספורט ב"נפגשים" מרכזים קהילתיים והוא מתקיים בשיתוף החברה הכלכלית לפיתוח אור יהודה. המרוץ, שנחשב כיום לאחד המהירים ביותר בישראל בזכות המסלול המעגלי והשטוח, כולל 2 מקצים תחרותיים ל-10 ול-5 קילומטרים.

בשנה שעברה השתתפו במרוץ כ-3,500 רצות ורצים. בשנים האחרונות נקבעו שני שיאי ישראל במרוץ. בשנת 2019 קבעה לונה צ'מטאי סלפטר שיא בריצת 5 קילומטרים של 15:15 דקות. בשנה שעברה הייתה זו הלה עזרן ששברה את השיא הישראלי לנוער (עד גיל 20) בריצה ל-10 קילומטרים עם 35:53.38 דקות.

בנוסף, מתקיימים שני מקצים עממיים, הראשון (יוזנק ב-8:30) הוא ל-2 קילומטרים לזכרה של הדר כהן ז"ל, לוחמת מג"ב שנפלה לפני 8 שנים בפיגוע בשער שכם בירושלים. במקצה זה ישתתפו משפחות, תלמידים ופלוגת הדר של מג"ב הקרויה על שמה, כמו גם בני משפחתה של הדר. ב-8:35 יוזנק מקצה ל-300 מטרים למשפחות עם צרכים מיוחדים.

צילומים ממרוץ אור יהודה ה-11. סטודיו ישראל,
צילומים ממרוץ אור יהודה ה-11/סטודיו ישראל

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מציינת: "מרוץ אור יהודה הפך בשנים האחרונות לאחד מאירועי הריצה הטובים בישראל, ואין לי ספק שגם השנה הוא יהיה משובח. השנה נרוץ יחד למען השבתם על החטופים. דווקא בתקופה המאתגרת הזו חשוב לנו להמשיך ככל שניתן לקיים שגרה באחריות ובזהירות המתבקשת. בשנה שעברה ראינו אלפי רצים משתתפים באירוע שניהנו מהמסלול האיכותי במרוץ שבו רבים מצליחים לשבור שיאים".

במהלך שעות המרוץ ייסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים: אליהו סעדון, יהדות קנדה, העבודה, המלאכה, החרושת, אריאל שרון, בן פורת ויחזקאל קזז. כל הרחובות ייפתחו בהדרגה לפי התקדמות המרוץ. כמו כן, לא תתאפשר נסיעת רכבים ברחובות הללו בזמן המרוץ. ביום המרוץ לא יינתנו דוחות חנייה בכחול-לבן עד השעה 9:00 בבוקר. את המרוץ מבצעת מחלקת הספורט ב"נפגשים" מרכזים קהילתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מירוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully