וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך חזרה לליגת המשנה: "שון וייסמן על סף חתימה בבורגוס"

בספרד מדווחים על מו"מ מתקדם בין החלוץ לקבוצה מהמקום ה-12 בליגה השנייה, על אף התנגדות האוהדים: "עניין של שעות עד שיחתום"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.1/ספורט1

שון וייסמן קרוב לחזור לליגת המשנה בספרד. בספרד מדווחים היום (ראשון) על התקדמות נוספת במשא ומתן בין החלוץ לבין בורגוס המדורגת במקום ה-12 בליגה השנייה, ובעיתון "דיאריו דה בורגוס" טוענים ש"החתימה היא עניין של שעות ספורות".

בורגוס תקבל את וייסמן בהשאלה עד תום העונה ותשלם חלק משכרו לגרנאדה, אחרי שהחלוץ בעצמו נתן את הסכמתו למהלך. המכשול העיקרי לעסקה היה התנגדות של אוהדי בורגוס להגעתו של וייסמן על רקע פוסטים שפירסם על המלחמה בישראל - אולם נראה שהנהלת המועדון מתכוונת לעשות את הצעד ולהשלים את צירופו של וייסמן בכל מקרה.

החלוץ הישראלי לא נכלל בסגל של גרנאדה במשחקה האחרון נגד קאדיס והוא לא נמצא בתכניות. הוא שותף העונה ב-5 משחקי ליגה וצבר במהלכם 77 דקות.

שחקן גרנאדה שון וייסמן. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
שוב בליגה השנייה? וייסמן/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

וייסמן בן ה-27 הושאל לגרנאדה מריאל ויאדוליד בסוף חלון ההעברות של ינואר 2023, כדי לסייע לקבוצה לעלות ליגה. במועדון היו בטוחים שיצליח לשחזר את היכולת המזהירה מעונת העלייה עם ויאדוליד, אז כבש 20 שערים, וגם היו מוכנים להכניס סעיף של חובת רכישה בגובה 3.5 מיליון יורו במקרה של העפלה.

בפועל ההשפעה של וייסמן לא הייתה גדולה והוא סיים את חצי העונה בליגת המשנה עם שער אחד ומניה שנמצאת בצניחה. גרנאדה עלתה וחוייבה לרכוש אותו. אחת המטרות שבמועדון האנדולסי הציבו לחלון ההעברות של ינואר היא להיפרד מווייסמן ומכמה שחקנים נוספים כדי לפנות מקום בסגל ובתקציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully