וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמן לפני מכבי תל אביב: "אולי נגנוב נקודות, מאמין שזה אפשרי"

שוער הפועל חדרה סיפר על ההכנות למפגש בבלומפילד עם מוליכת הטבלה: "צריך לבוא קצת יותר דרוכים, אבל ההכנה היא אותה הכנה" (20:00, ספורט4)

תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

הפועל חדרה נמצאת בתקופה רעה מאוד והערב (ראשון, 20:00, ספורט4) תגיע לאצטדיון בלומפילד למפגש עם מוליכת הטבלה מכבי תל אביב, מולה תנסה לחולל סנסציה.

חדרה תגיע אחרי ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים ועל פי האימון המסכם, מסתמן שהמאמן ניסו אביטן יפתח עם מערך הגנתי מעובה של שלושה בלמים. סולימאן קוליבאלי שנראה רע במשחקיו האחרונים, יקבל קרדיט נוסף ויפתח יחד עם עידו לוי ופיליפ איפולה במרכז ההגנה. תמיר גלזר ועילאי טרוסט תורגלו בקישור האחורי, כאשר ההתלבטות בחוד היא בין רז טוויזר ליואב תומר. ניב גוטליב המורחק ותמיר עדי הפצוע ייעדרו מהמשחק, כאשר טוני גומש בספק גדול בגלל פציעה.

גיא הרמן שוער הפועל חדרה. שלומי גבאי
"אולי נגנוב נקודות". הרמן/שלומי גבאי

"זה לא סוד שאנחנו במומנטום לא טוב, אבל דווקא במשחקים כאלה, מול קבוצות כאלו, אנחנו יכולים להתעלות ולהביא משהו אחר", אמר השוער גיא הרמן לקראת המשחק, "אני מאמין בקבוצה שלנו, אנחנו בנויים טוב, התאמנו טוב והתכוננו טוב למשחק הזה, אני מאמין שנגיע ונעשה את העבודה כמו שצריך".

על ההכנות שלו לקראת המפגש עם הצהובים שנמצאים בכושר הבקעה מצוין: "אני לא חושב שצריך להתכונן אחרת למשחק הזה לעומת משחקים אחרים. צריך לבוא קצת יותר דרוכים, אבל ההכנה היא אותה הכנה ויחד עם מאמן השוערים, אנחנו מתכוננים כמו לכל קבוצה ומקווה שנעשה את העבודה".

על האווירה בקבוצה בעקבות רצף ההפסדים: "ניסו הרים אותנו ונתן לנו תחושת בטחון לקראת המשחק הזה. אנחנו יוצאים למשחק מאוד קשה, אבל אנחנו חדורי מוטיבציה וחדורי אמונה ואנחנו יכולים לעשות את השינוי ואולי דווקא נגנוב נקודות, אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully