וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכו שנייה: בית"ר ירושלים קורסת במחצית השנייה העונה

מ-1:3 נגד באר שבע, לתיקו 4:4. מ-0:2 מול הפועל חיפה, להפסד 3:2. הנתונים מוכיחים שלאורך מרבית העונה בית"ר ירושלים קורסת במחצית השנייה ובדיעבד משחק אלוף האלופים ניבא את העתיד. הערב (20:00, ספורט1) היא תפגוש יריבה עם מאזן אפילו עגום יותר

תקציר ה-2:3 הדרמטי של הפועל חיפה על בית"ר ירושלים/ספורט1

בבית"ר ירושלים עסקו הרבה מאוד בפנדל הלא מוצדק ששרק יגאל פריד לטובת הפועל חיפה ובהתעקשות שלו להישאר עם ההחלטה גם אחרי שהוזעק על ידי צוות ה-VAR. הטעות הייתה קריטית, ההתנהלות של השופט הייתה מרתיחה, אבל כל הסיפור הסתיר עוד מחצית שנייה רעה של הקבוצה מהבירה.

בית"ר ירושלים ירדה למחצית ביתרון 0:2, אבל אחר כך נעלמה. הפועל חיפה לחצה וכבשה, צימקה, השוותה והפכה - אמנם בעזרתו של השופט - אבל גם בעזרתה של בית"ר. הרי הצהובים-שחורים הוליכו העונה 10 פעמים וניצחו רק ב-5. אין קבוצה בליגת העל שאיבדה יתרון יותר פעמים ממנה בתוצאת הסיום.

בדיעבד, הניצנים נראו במשחק אלוף האלופים. פרד פריידיי העלה את הקבוצה מהבירה ליתרון לפני הירידה להפסקה, אבל במחצית השנייה מכבי חיפה כבשה שלושה שערים, השלימה מהפך וניצחה 1:3. מי חשב אז שזו התחזית להמשך?

כבר במחזור הפתיחה של העונה ירדן שועה העלה את הצהובים-שחורים ל-0:1 בבלומפילד, אבל גיא מלמד ומוחמד קמארה ביצעו מהפך והפועל חיפה ניצחה 1:2. קמארה אגב, כבש את שער הניצחון בדקה ה-85. בית"ר איבדה יתרון גם נגד בני ריינה (הוליכה 0:1, הפסידה 2:1), ונגד מכבי חיפה (הוליכה 0:1, הסתיים ב-1:1), והגדילה לעשות מול הפועל באר שבע לפני כשבועיים. יתרון 1:3 במחצית לא הספיק לה בטדי, ובאר שבע חזרה ל-4:4 דרמטי.

טימו מוזי, בית"ר ירושלים. דני מרון
מ-1:3 במחצית, ל-4:4 בסיום. מוזי אחרי התיקו נגד הפועל באר שבע/דני מרון

ההבדלים בין בית"ר ירושלים של המחצית הראשונה לבית"ר ירושלים של המחצית השנייה תהומיים:

במחציות הראשונות בלבד העונה בליגה, בית"ר ירושלים כבשה 12 שערים וספגה 6. בטבלה של 45 הדקות הראשונות בלבד, היא מדורגת במקום השני עם 23 נקודות. אחת פחות ממכבי נתניה שבמקום הראשון, אבל גם משחק חסר (גם למכבי תל אביב יש 23 נקודות ומשחק פחות מבית"ר).

במחציות השניות בית"ר כבשה 9 שערים וספגה 15. בטבלה שמסתמכת על דקות 46-90 כולל זמן פציעות - בית"ר במקום ה-12 בליגת העל עם 16 נקודות. מהמקום השני למקום ה-12, התרסקות של ממש.

באופן די אירוני, המשחק נגד מ.ס. אשדוד (שני, 20:00, ספורט1) יפגיש את בית"ר ירושלים עם "קבוצת מחצית שנייה" אפילו יותר חלשה ממנה. המאזן של אשדוד בדקות 46-90 עגום למדי: רק 8 נקודות ובעיקר 22 ספיגות מתוך ה-25 שלה העונה.

בארבעת המחזורים האחרונים, המצב אף החמיר: הירידה במחציות השניות הייתה תלולה ובית"ר "הפסידה" בכולן. כך מחציות ראשונות מצוינות נגד הפועל באר שבע, מכבי פתח תקוה והפועל חיפה, נשכחו ובחלק מהמשחקים, יוסי אבוקסיס ושחקניו איבדו נקודות יקרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. מאור אלקסלסי
במחצית הראשונה 24 נקודות והפרש שערים 6:12, במחצית השנייה 16 נקודות והפרש שערים 15:9. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

המחציות השניות של בית"ר ירושלים העונה

ליגה:

3:0 להפועל חיפה
1:0 למכבי פתח תקוה
1:0 למכבי תל אביב
3:1 להפועל באר שבע
0:2 על מכבי נתניה

0:1 על בני סכנין
1:0 למכבי חיפה
0:1 על הפועל ירושלים
0:0 נגד הפועל פתח תקוה
2:0 להפועל תל אביב

2:1 לבני ריינה
0:2 על הפועל חדרה
0:1 על מ.ס. אשדוד
2:0 להפועל חיפה

אירופה:

2:0 לפאוק סלוניקי
0:0 נגד פאוק סלוניקי

אלוף האלופים:

3:0 למכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully