וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון לדין, התובע: הקריאה נגד משעור אינה גזענית

הסגולים לדין בעקבות התפרעות האוהדים בהפסד לרמת גן והקריאות "כרם מת", שלא נחשבות לגזעניות אך כן אסורות. בקשת התובע: קנס בסך 100 אלף שקל. בקבוצתו של השחקן התקשו להירגע: "משעור היה נפגע ונסער"

תקציר: בויוקצ'קמג'ה - פנרבחצ'ה 89:58/ספורט1

הרוחות סוערות גם הבוקר (ראשון) במכבי עירוני רמת גן בעקבות הקריאות הגזעניות לעברו של שחקן הקבוצה כרם משעור אמש בהפסד באולם זיסמן הביתי להפועל חולון.

מהמועדון נמסר: "הנהמות והקריאות הגזעניות נגד כרם משעור מעוררות כעס רב. לאלימות מילולית חוצת גבולות שכזאת, אין מקום באולמות הכדורסל ובספורט בכלל. אנו קוראים לראשי הליגה למגר את התופעה החמורה הזאת מידית. על התנהגות פוגענית וחסרת רסן של אוהדים כמו שהתנהלה אמש, לא ניתן לעבור בשתיקה. מכבי עירוני רמת גן מחזקת ומעודדת את כרם משעור שבצדק רב נפגע והיה נסער".

התובע של איגוד הכדורסל, עו"ד איתמר ליפנר, החליט להעמיד את חולון לדין בגין התפרעות אוהדים ופגיעה על ידי אוהדים בגין הדלקת האבוקות, זריקת חפצים למגרש כולל פגיעת מקל תוף ברגלו של השופט עמית בלק והקריאה "כרם מת" לעבר משעור. התובע ציין כי אין זו קריאה גזענית, אך קריאה אסורה על פי קביעה קודמת.

לחולון יש עונש רדיוס על תנאי אבל בגלל שמדובר במשחק חוץ אין הוא סבור שיש להפעיל את העונש. במקום הוא מבקש קנס כספי על כל העבירות בסך 100 אלף שקל.

כרם משעור, שחקן מכבי עירוני רמת גן. ברני ארדוב
כרם משעור, שחקן מכבי עירוני רמת גן/ברני ארדוב

בהפועל חולון גינו כבר אתמול, בזמן אמת, את התנהגות חלק מאוהדיהם, כולל התנצלות בפני משעור מצד המנכ"ל רועי דבורה והמנהל ניר אורון, שדרשו מהאוהדים להפסיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully