וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ הניגרי, אזקיאל הנטי, על סף חתימה במ.ס. אשדוד

7.1.2024 / 11:51

הנטי בן ה-30 הוזכר בעבר כמועמד לקבוצות כמו מכבי חיפה, הפועל ב"ש ומכבי פ"ת. שוחרר לאחרונה מא.א.ל לימסול הקפריסאית

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

החלוץ אזקיאל הנטי על סף חתימה במ.ס. אשדוד. הניגרי בן ה-30 הוזכר בעבר כמי שמנהל מו"מ עם הפועל באר שבע ופורסם גם שהיה מועמד למכבי חיפה ומכבי פתח תקוה. באשדוד מקווים שהוא יסייע לבעיית המחץ של הקבוצה, אחרי שהיא כבשה רק 10 שערים ב-14 מחזורים (הכי מעט בליגה ביחד עם הפועל חדרה).

הנטי התחיל את העונה בא.א.ל לימסול הקפריסאית וכבש 2 שערים ב-10 משחקים, אבל שוחרר ממנה באופן רשמי בסוף השבוע והוא רשאי לחתום בקבוצה חדשה ללא תמורה.

התחנה הראשונה של החלוץ הניגרי באירופה הייתה קבוצה הנוער של מילאן ומאז הוא עבר תחנות רבות. הוא שיחק כמושאל בספציה ופרוג'ה, המשיך לסלובניה ואחרי עונה טובה באולימפיה לובליאנה, נרכש על ידי לוקומוטיב מוסקבה תמורת 5 מיליון יורו (2016).

בליגה הרוסית לא הצליח להותיר חותם ובשנים הבאות נדד לאיחוד האמירויות, הונגריה, קרואטיה, סלובקיה, ערב הסעודית וקפריסין. בעונה שעברה שיחק באפולון לימסול ביחד עם עידו שחר, אבל בתום העונה שוחרר בגלל בעיות משמעת. הוא נשאר בלימסול וחתם בא.א.ל, אבל שוחרר לפני כמה ימים.

אזקיאל הנטי. BSR Agenc, GettyImages
סיבוב חובק עולם. הנטי/GettyImages, BSR Agenc

הנטי זכה לאורך הקריירה בכמה תארים. עם סלובן ברטיסלבה זכה פעמיים ברציפות בדאבל סלובקי (2019/20, 2020/21) ויש לו גם אליפות עם פהרבאר בהונגריה, אליפות עם לובליאנה בסלובניה ווגביע עם לוקומוטיב מוסקבה ברוסיה.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully