וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.1: באיירן בעקבות מגן פ.ס.ז', בונוצ'י לטורקיה?

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 19:53

הבווארים רוצים את מוקיאלה, המתווה המדובר - השאלה עם אופציית רכישה. פנרבחצ'ה בשיחות לצירוף הבלם, בשיקטאש מינתה את פרננדו סנטוס למאמנה. אקס יונייטד הציע עצמו לברצלונה ואקס טוטנהאם על הכוונת של יריבה לונדונית

תקציר: ארנדינה - ריאל מדריד 3:1 (גביע המלך)/ספורט1

העברות

* אחרי 14 שנה, פרננדו סנטוס חוזר לאמן קבוצה. הפורטוגלי מונה היום למאמנה החדש של בשיקטאש הטורקית, כשקודם לכן אימן את נבחרות יוון, פורטוגל ופולין.

* איינטרכט פרנקפורט הודיעה על צירופו של החלוץ סשה קלאידז'יץ' בהשאלה עד תום העונה, ללא אופציית רכישה.

* הבלם הרומני אנדריי מירון, שערך חמש הופעות במדי הפועל חיפה בעונה שעברה, עבר מאוניברסיטטאה קלוז' לבוטושאני.

שמועות

* באיירן מינכן החלה בשיחות לצירוף נורדי מוקיאלה מפריז סן ז'רמן. מדובר בעסקת השאלה עם אופציית רכישה בסביבות 25 מיליון יורו עבור המגן הצרפתי, שלפני שנה וחצי הגיע לעיר האורות מר.ב. לייפציג.

* ברייטון שיפרה את הצעתה לבוקה ג'וניורס עבור ולנטין בארקו: השחפים מוכנים לשלם 10.5 מיליון יורו, חצי מיליון יותר מסעיף השחרור בחוזהו של הקשר הארגנטינאי, בנוסף ל-10% ממכירה עתידית.

* לפי דיווח בהולנד, כריסטופר פטרסון ששוחרר מהפועל באר שבע בחודש נובמבר אמור להצטרף לפורטונה סיטארד.

* באיטליה דווח כי פנרבחצ'ה החלה בשיחות עם נציגיו של לאונרדו בונוצ'י ועם אוניון ברלין כדי להביאו לטורקיה.

* לפי דיווח ב"אונדה סרו" הספרדי, אקס מנצ'סטר יונייטד ג'סי לינגארד הציע את עצמו לברצלונה. האנגלי נותר ללא קבוצה מאז שעזב את נוטינגהאם פורסט בקיץ.

* ווסטהאם מחפשת שחקן התקפה בחלון הנוכחי, כשאחד השחקנים שעל הכוונת הוא אקס היריבה העירונית טוטנהאם, סטיבן ברחוויין, שמשחק כיום באייאקס. מי שעשוי לעזוב את הפטישים הוא דני אינגס, שמהווה מטרה אפשרית לוולבס.

* לטענת "דיילי סטאר", מנצ'סטר סיטי עוקבת מקרוב אחר מעמדו של יוזואה קימיש, קשר באיירן מינכן שבקיץ ייכנס לשנת חוזה ועל כן החבורה של פפ גווארדיולה מאמינה שתוכל לצרפו בזול.

* לייפציג אישרה בסוף השבוע שטימו ורנר מנהל מו"מ מתקדם לקראת עזיבה והקבוצה שצפויה לצרפו היא טוטנהאם, שנמצאת בשלבים האחרונים של המו"מ ומצפה לבואו של החלוץ ביומיים הבקרובים כדי שיעבור בדיקות רפואיות ויצטרף.

* איאן מאטסן על סף מעבר לבורוסיה דורטמונד. המגן בן ה-21 יעבור בהשאלה מצ'לסי, תנאיו הכספיים כבר סוכמו על פי "סקיי גרמניה".

* ז'אן אונאנה צפוי לעבור מבשיקטאש למארסיי. הקשר האחורי הקמרוני בן ה-23 בקושי משחק בטורקיה, אבל הצרפתים מאמינים ביכולתו ויוכלו לרכוש אותו בסיום העונה אם אכן ירשים.

* באיירן מינכן לא מוכנה לוותר על רונאלד אראוחו, שברצלונה מקווה להצליח לשכנע אותו לחתום על הארכת חוזה. הבווארים מוכנים לשלם עבורו מעל 70 מיליון יורו, אבל הקטלאנים דורשים סכום גבוה יותר.

* בנפיקה צפויה להכריז על רכישת היהלום הארגנטינאי ג'אנלוקה פרסטיאני, שהיה מחוזר בעבר על ידי ברצלונה וקבוצות פאר נוספות. בסוף החודש יחגוג שחקן הכנף את יום הולדתו ה-18 ורק אז יוכל לחתום רשמית על החוזה להשלים את מעברו מוולס סארספילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully