וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת מעריכים: מגבלת 15 אלף הצופים לא תוסר בתקופה הקרובה

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 13:54

המנהלת ומשרד הספורט פעלו במטרה להסיר את מגבלת הקהל לקראת מכבי ת"א - מכבי חיפה, אבל בפיקוד העורף הבהירו על רקע התעצמות הלחימה בצפון: ההנחיה לא צפויה להשתנות ב-10 ימים הקרובים

תקציר: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

בתום שיחות שהתקיימו בשעה האחרונה בין כלל הגורמים ובראשם פיקוד העורף, במנהלת הליגות בכדורגל אין הערכה שכמות האוהדים במגרשים תגדל בתקופה הקרובה. התגברות הלחימה בצפון היא הסיבה העיקרית בשלב הזה להערכה הפסימית כי לפחות בעשרת הימים הקרובים לא תשתנה ההנחייה.

בבוקר עוד קיוו במינהלת ובמשרד הספורט כי המשחק הגדול בין מכבי תל אביב למכבי חיפה השבוע בבלומפילד יהיה עם איצטדיון מלא, אך כאמור בשעה האחרונה דברים הובהרו ואחרי שיחות בין הצדדים, ההערכה היא כי לא יהיה שינוי וגם בתקופה הקרובה המקסימום יהיה 15 אלף צופים.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר מעוניין מאוד בחזרה לשגרה עד כמה שניתן ובכפוף למגבלות פיקוד העורף, והוא מסייע כל העת למנהלת הליגות בכדורגל בראשות ארז כלפון, שכבר באמצע השבוע שעבר החליט שבתום מחזור אמצע השבוע, צריך לפנות ולבקש את הגדלת המכסה.

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
הכדורגל יחזור לשגרה? כנראה שלא כל כך מהר. אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

מכבי תל אביב תארח הערב את הפועל חדרה ומכבי חיפה את הפועל ירושלים כשבאיצטדיונים רק 15 אלף צופים - מגבלה שכאמור צפויה להימשך בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully