וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנריק סבוריט: "אני מרגיש ישראלי. אמשיך לחכות לאזרחות"

7.1.2024 / 10:30

הספרדי נהנה משינוי האווירה העונה ("רוצים מאוד את האליפות"), נושם לרווחה אחרי שהתאחד עם משפחתו ("מילא אותי באושר") ונחוש לעמוד ביעדים שהציב לעצמו עם מכבי תל אביב, גם אם לא ישחק נגד חדרה. בינתיים הוא ממשיך להמתין לתשובות ממשרד הפנים

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

אתמול בקרית שלום אנריק סבוריט עדיין לא ידע מה רובי קין והצוות במכבי תל אביב מתכננים לו למשחק הערב (ראשון, 20:00, ספורט4) מול הפועל חדרה. אם לא היה סופג כרטיס צהוב רביעי ביום רביעי שעבר באשדוד, קרוב לוודאי שהיה פותח הערב בהרכב. הוא חזר באשדוד אחרי מתיחה במפשעה ושיחק כמחליף, אבל הצהוב שספג הכניס אותו לבעיה כי אם יספוג הערב את החמישי לא יוכל לשחק מול מכבי חיפה ביום רביעי.

"אם אשחק או לא, זה לא תלוי בי. אני מתכונן למשחק הזה כמו לכל משחק", אמר. "יש לנו שחקני הגנה טובים, כך שאם ייצא שאספוג הערב כרטיס צהוב, יש לנו מספיק בלמים טובים שיכולים לשחק במשחק הבא".

עם על הכבוד להפועל חדרה, המשחק הערב הוא קודם נגד עצמכם. אם תשחקו טוב ותהיו מרוכזים, הנקודות יישארו בבלומפילד.

"אנחנו כל הזמן סובלים קצת נגד הפועל חדרה, אבל זה משחק בית שלנו ועם הקהל שלנו בבלומפילד, אנחנו צריכים להשאיר את הנקודות בבית".

אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
עכשיו הגוף מוכן והראש נקי. סבוריט/אריאל שלום

בעונת האליפות הראשונה עם ולאדן איביץ' הייתם עם 33 נקודות אחרי 13 מחזורים. היום אתם עם 37 נקודות. מה נתן לכם את הכוחות והיכולת לעשות כזה סיבוב?

"כבר שכחתי מה היה בעונה ההיא עם איביץ', שהייתה העונה הראשונה שלי במכבי והייתה עונה מוצלחת. אני מאוד נהנה העונה מהאווירה בקבוצה. אם אני משווה את העונה לשתי העונות שקדמו לה, אז אנחנו הרבה יותר מפוקסים. כל שחקן יודע בדיוק את מקומו ומה הוא צריך לעשות במגרש. אנחנו מאוד רוצים את האליפות והעונה הזו יכולה להיות שלנו".

דיברת בפתיחות בערב פתיחת העונה על כך שהשחקנים קיימו שיחה קבוצתית והחליטו לעשות דברים אחרים העונה. עם 10 נקודות על פני מכבי חיפה, נראה שהשיחה הזו גם עזרה.

"אני תמיד אומר את האמת כשאני מדבר. הייתה שיחה בינינו השחקנים ואמרנו שאנחנו צריכים לדחוף יותר חזק כדי להשיג את המטרות שלנו. אני חושב שהצוות המקצועי עזר לנו מאוד כדי לעשות עד כה דברים יפים, אבל בכדורגל אין אפשרות לנוח ולהוריד רגל מהגז, כי הכל יכול להשתנות ברגע".

המשפחה שלך הגיעה לארץ סוף סוף.

"כן, היה קשה בלי המשפחה. שחקנים זרים צריכים את המשפחה איתם. אשתי הגיעה לכבוד חג המולד וזה מילא אותי באושר".

איך אתה מסתדר באופן כללי בתקופת המלחמה?

"ברור שהייתי רוצה שזה לא יקרה. אני מרגיש ישראלי. כשאתה נמצא כאן גם בתקופה כזו אתה מבין שבטלוויזיה זה נראה יותר קשה. אני בסוף כאן כדי לשחק כדורגל. זה מה שאני אוהב לעשות".

אתה עדיין מחכה לאזרחות?

"זו שאלה נהדרת. אני מחכה, אבל אני כבר לא יודע דבר על מה שיקרה עם זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
"עוזר לנו מאוד לעשות דברים יפים". רובי קין/לירון מולדובן

מתן בלטקסה הצטרף בחזרה לקבוצה. הוא משחק באזורים שלך במגרש. איך הרגשת עם זה?

"אני חושב שידעתי שמתן יחזור אפילו לפני שמכבי ידעה שהוא יחזור. אנחנו חברים טובים. יש לי יחסים טובים עם כולם, לא משנה באילו עמדות, הם משחקים. מי שיהיה יותר טוב, שישחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully