וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך הוצג במכבי פתח תקוה: "התחלנו לדבר אחרי שבני פוטר"

המאמן החדש התייחס לכך ששוב החליף את לם בתפקיד: "הוא איש טוב מאוד שדאגתי לכבד. מאמין בשחקנים פה, מבחינה הגנתית נשחק אחרת. בנתניה בניתי קבוצה עוצמתית"

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:3/ספורט1

בשבוע שעבר נפרדה מכבי פתח תקוה מבני לם, יממה לאחר מכן הפסידה להפועל ירושלים ובסוף השבוע יצאה לדרך חדשה עם מינוי המאמן רן קוז'וך. הבוקר הוא הוצג במסיבת עיתונאים שנערכה גם לקראת המשחק הראשון שלו על הקווים במועדון, מחר נגד הפועל חיפה (שני, 19:00).

כזכור, בעונה שעברה קוז'וך החליף את בני לם במכבי נתניה, אז היה עוזרו וזכה לקידום, וכעת שוב תפס את מקומו של לם - שבועות ספורים אחרי שפוטר ממכבי נתניה בעקבות רצף תוצאות שליליות. כעת הוא ינסה לסייע למלאבסים שאמנם ניצחו בדרבי לפני כעשרה ימים, אבל זה היה בסך הכל ניצחונם השני מאז חזרת הליגה בתחילת דצמבר (הניצחון השני היה על נתניה וקוז'וך ב-5.12).

קוז'וך אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "היו לי את השיקולים ואת המחשבות שלי, אבל אני מקווה שבעזרת השם לקחתי את ההחלטה הנכונה, אני מרגיש שכן ושמח מאוד להיות פה. אגיד רק דבר אחד על מכבי נתניה ובזה אסיים - בנתניה בניתי קבוצה מאומנת, עוצמתית ולא היה לי ספק שהתוצאות יגיעו, ואנחנו רואים שהתוצאות מגיעות. הייתי בנתניה שנתיים וחצי, זה מועדון שנתן לי כל כך הרבה ואני יודע שהחזרתי לא פחות. הפרק הזה כרגע נגמר ומהיום הראש והלב שלי במכבי פתח תקוה".

רן קוז'וך, מאמן מכבי פתח תקוה. רענן ברנובסקי, מערכת וואלה!
"יש לי המון אחריות". רן קוז'וך/מערכת וואלה!, רענן ברנובסקי

על הסיבות שהובילו אותו למכבי פתח תקוה: "בפגישות הראשונות דיברנו על חזון ושינוי מהותי שאנחנו רוצים לעשות, זה משהו שתפס אותי. יש הרבה עבודה, אבל יש כאן קרקע פוריה לעשות את זה".

על הגעתו לקבוצה אחרי בני לם וזמן קצר אחרי שבעצמו פוטר: "הדבר שהכי יקבע בטווח הקצר זה רצון השחקנים, ואני מרגיש שהם רוצים להילחם. הם מאוחדים ונלחמים, ראיתי אותם במשחקים האחרונים וזה נתן לי המון ביטחון ורצון להגיע לפה. יש פה חבר'ה ווינרים ואני מקווה שהתוצאות יגיעו. פחד הוא לא חלק מהמשוואה. בני איש טוב מאוד, אבל בכל ההתנהלות שלי מאוד דאגתי לכבד את בני, כפי שאני מכבד כל אדם. השיחות שלי עם מכבי פתח תקוה התחילו אחרי שפוטר. יש לי המון אחריות, מאמנים תמיד יטעו, ילמדו ויתפתחו ואני פה בשביל ללמוד ולהתפתח. מבחינה הגנתית אנחנו נשחק טיפה שונה".

המטרות להמשך העונה וחלון ינואר: "המטרה היא בהתאם למיקום שלנו ואנחנו צריכים להישאר בליגה. זו המציאות, אנחנו צריכים לקחת נקודות בשביל לשרוד. בשיחות שלי עם אבי ואופיר אנחנו רואים באותה העין מה צריך להיות פה. אנחנו צריכים להתחזק בכמה מקומות וכשייפתח חלון ההעברות נראה מה יהיה ונדבר. זערורה? כישרון גדול והתנאים עבורו במכבי נתניה שונים בגלל גודל הסגל. יש הרבה שחקנים טובים שנוכל לגייס ונעשה זאת אחרי המון מחשבה כי עלינו להיות מדויקים. במכבי פתח תקוה יש שחקנים טובים מאוד ואני קודם כל רוצה לרוץ איתם ולסמוך עליהם, יש פה עם מה לעבוד".

על הפועל חיפה אמר לסיום: "פגשתי אותה בגביע הטוטו ואמרתי אז שזו קבוצה מצוינת, שמאז הלכה והשתפרה. אנחנו מצפים למשחק קשה מאוד, אבל כזה שנצטרך לנצח".

לצדו ישב הקשר תומר לוי שהוסיף: "השחקנים מבינים את גודל האחריות. למאמן יש חלק גדול, אבל בסוף אנחנו על הדשא. אנחנו מגבים את רן ובטוחים שיוציא אותנו לדרך חדשה. הופתענו מעזיבת בני, התזמון היה מעט תמוה, אבל יש כאן מועדון חזק שממשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully