וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הילד הזה מבטיח": במדריד שיבחו, אנצ'לוטי הבטיח שזו רק ההתחלה

ארדה גולר בן ה-18 ערך הופעת בכורה מוצלחת בריאל, גם אם נמשכה רק 59 דקות מול קבוצה מהליגה הרביעית. בתקשורת החמיאו, המאמן: "יהיה משמעותי בהווה ובעתיד"

תקציר: ארנדינה - ריאל מדריד 3:1 (גביע המלך)/ספורט1

ריאל מדריד, מחזיקת גביע המלך בספרד, החלה אמש (שבת) את דרכה במפעל עם 1:3 בחוץ על ארנדינה מהליגה הרביעית - למעשה המדורגת אחרונה בטבלת הליגה הרביעית. אחרי 45 דקות לא פשוטות וללא שערים, במחצית השנייה הבלאנקוס הכריעו את ההתמודדות, ניצחו 1:3 ועלו לשמינית הגמר.

קרלו אנצ'לוטי העניק מנוחה כמעט לכל כוכביו, כולל ג'וד בלינגהאם, אבל מי שכן עלה ב-11 ורשם הופעת בכורה מוצלחת במדים הלבנים זהו ארדה גולר בן ה-18, היהלום הטורקי שנרכש מפנרבחצ'ה בקיץ תמורת 20 מיליון יורו ובעקבות פציעות לא זכה לשחק עד כה.

"הציפייה לראות את גולר הייתה מוצדקת", נכתב ב"מארקה" תחת הכותרת "הילד הזה מבטיח. גולר הראה עד כמה הוא איכותי. בכל נגיעה שלו בכדור, בכל תנועה, בדרך שבה הוא מנהל את המשחק, אפילו בזה שהוא משחרר את הכדור מהר ולא מחזיק בו שלא לצורך - אין ספק שארדה גולר הגיע וזה הדבר הטוב ביותר שקרה לריאל במשחק". הטורקי גם זכה לשני כוכבים בעיתון, רק ברהים דיאס שסחט פנדל וכבש קיבל ציון גבוה ממנו.

גם ב"אס" שיבחו את הטורקי הצעיר שהתאושש משלוש פציעות שונות וערך את הבכורה בלבן. עם זאת, "אשליה ממבט ראשון" הייתה כותרת העיתון הבוקר, כאשר לצד המחמאות נעשתה התייחסות נרחבת לכך שעל גולר לעבוד על הצד הפיזי ולהתחזק. "הוא בקושי בן 18 ויש לו מבנה גוף נערי עם מקום עצום להתפתחות. צוות האימון נדהם מהיכולות הטכניות שלו, אבל הוא יעבור תוכנית לחיזוק הגוף בסגנון דומה למסלול שעבר רודריגו".

גולר צייץ: "אני מאושר ללבוש את המדים האגדיים ולנצח במשחק הראשון שלי. הראשון מבין עוד המון ימים נפלאים...ואמוס!".

המאמן קרלו אנצ'לוטי אמר בסיום על גולר שבין השאר דייק ב-90 אחוז מהמסירות שלו ב-59 הדקות הראשונות במדים הלבנים: "הוא רק בן 18, תהיו עדינים איתו. הוא יהיה שחקן מאוד משמעותי עבורנו בהווה ובעתיד, אבל צריך שתהיה לכולם סבלנות - לי יש אותה. הוא יקבל את הדקות שלו, כי האיכות נמצאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully