וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא "נאיבית": צרפתי איחד את נתניה, ופתאום "גם המזל מתהפך"

בקבוצה חוגגים מאזן מושלם עם המאמן החדש, ומודים שהשינוי הוא בעיקר באווירה: "הניצחון הכי חשוב שלנו". מחמאות לרוטמן ואברהם, אבו חנא חוזר לעצמו

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:2/פלייר

מכבי נתניה ממשיכה לשמור על מאזן מושלם תחת המאמן החדש גיא צרפתי. אמש (שבת) רשמה הקבוצה ניצחון רביעי ברציפות אחרי שגברה 1:2 על הפועל תל אביב, ובסיום הגדירו זאת בנתניה בתור "הניצחון הכי חשוב שלנו מתחילת העונה": מלבד העובדה שהיהלומים עלו כעת למקום שמוביל לפלייאוף העליון וחלפו על פני יריבתם, הינצחון הזה גם שבר רצף שלילי ארוך מאוד, של 12 משחקים בכל המסגרות בארבע השנים האחרונות - מאז דצמבר 2019 - בהם נתניה לא הצליחה לגבור על הפועל תל אביב.

אמש הייתה הפעם הראשונה העונה שנתניה הצליחה לעשות מהפך ולחזור מפיגור לניצחון. אחרי שער מוקדם שספגה הקבוצה מרגליו של מאוויס צ'יבוטה, הגיע צמד של מקסים פלקושצ'נקו שנמצא בכושר מצוין והפך את התוצאה לזכות המארחת. בנתניה ניסו להסביר בסיום המשחק מה בעצם השתנה בקבוצה בארבעת המשחקים האחרונים מאז הגיע גיא צרפתי לקבוצה, שכן סגל השחקנים נשאר זהה. במועדון אמרו כי מדובר בעיקר בשינוי באווירה, וכעת גם האוהדים וגם גורמים במועדון עומדים כגוף אחד מאחורי המאמן, בניגוד לאווירה מעט שלילית יותר שהייתה קודם לכן.

"הסגל נשאר אותו הסגל, השחקנים אותם השחקנים. גם בימים הפחות טובים, אמרנו כל הזמן שיש פה קבוצה טובה וחזקה ושהשחקנים האלה יכולים להוציא מעצמם יותר. אולי גם משהו במזל התהפך לנו", אמר גורם במועדון. "פעם היו מבקיעים מולנו מחצי מצב והיום גם כשהיריב מגיע לארבעה, חמישה ושישה מצבים, אנחנו יודעים לא לספוג ומהצד השני כובשים יותר שערים מאשר קודם".

גיא צרפתי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
שינוי מרענן, ולא בהכרח מבחינה מקצועית. גיא צרפתי/ברני ארדוב

בנתניה הצליחו לתת אמש מנוחה מוחלטת לאיתן אזולאי שחש רגישות בשריר הירך האחורי ולאיגור זלטאנוביץ', שלא שותף בשל הפציעה בעינו. כרם ג'אבר ריצה עונש הרחקה וישוב לסגל במשחק הקרוב. צמד הקשרים לירן רוטמן ואביב אברהם, קיבלו הרבה מחמאות בסיום לאחר שעלו לשחק כשהם לא כשירים לגמרי אך הצליחו לעזור לקבוצה לשמור על התוצאה לאחר שנכנסו כמחליפים.

הבלם ג'ואל אבו חנא שהציג משחק טוב מאוד, נשאל בסיום מה השתנה אצלו וגם בקבוצה במשחקים האחרונים: "היו לי מעט בעיות של פציעות כאלה ואחרות בתחילת העונה, אבל במשחקים האחרונים אני כבר משחק 90 דקות ומרגיש טוב מאוד. אני נכנס עכשיו לקצב וזה כבר נראה טוב יותר. מה השתנה מבחינה קבוצתית? ישבתי לפני כמה דקות בחדר ההלבשה וחשבתי לעצמי שמשחק כמו היום, לפני כמה שבועות לא היינו מצליחים לעשות בו קאמבק. אני חושב שזה השינוי המשמעותי ביותר שקרה בקבוצה. גם במשחק הקודם שלנו נגד ריינה ספגנו שוויון בדקות האחרונות, אבל ידענו להבקיע עוד שניים ולנצח. לקחנו בעצם את מה שהגיע לנו".

אבו חנא הוסיף: "אני חושב שמתחילת העונה לא היה ספק לגבי האיכות של השחקנים כאן. כשלא ניצחנו משחקים אמרו עלינו שאנחנו 'נאיבים', ואני חושב שהצלחנו לשנות משהו בקטע הזה. כמובן שמהרגע שהגיע מאמן חדש והצלחנו לחבר ארבעה ניצחונות רצופים, אז התוצאות מדברות בעד עצמן. אבל עדיין יש לנו עוד דרך לעבור ואנחנו רוצים להשיג עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully