וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון עלתה לפלייאוף, פיטסבורג הותירה לעצמה סיכוי

הטקסאנס ניצחו 19:23 דרמטי באינדיאנפוליס, הדיחו את הקולטס והבטיחו משחק בשבוע הבא. הסטילרס גברו על הרכב חסר של בולטימור 10:17 ותלויים בתוצאות של בפאלו וג'קסונוויל

שחקני יוסטון טקסאנס לרמי טאנסיל וג'ורג' פאנט. Andy Lyons, GettyImages
הטקסאנס חוגגים פלייאוף/GettyImages, Andy Lyons

המחזור האחרון ב-NFL תמיד דרמטי - והדרמה החלה מוקדם, עם שני משחקים בלילה שבין שבת לראשון. פיטסבורג ניצחה בבולטימור 10:17 והותירה לעצמה סיכוי לפלייאוף, ולאחר מכן נפגשו אינדיאנפוליס ויוסטון לקרב ישיר. הטקסאנס ניצחו 19:23 והמשיכו לשבוע הבא, הקולטס נשארו בחוץ.

לתמונת הפלייאוף המלאה - לחצו כאן.

בולטימור (4:13) - פיטסבורג (7:10) 17:10

לשמחתם של הסטילרס, הם פגשו הרכב חסר של בולטימור, ללא למאר ג'קסון, וניצלו זאת עם רבע רביעי שבו ברחו מ-7:7 ל-7:17. הסטילרס כעת צריכים אחד משניים כדי להמשיך לפלייאוף: הפסד של בפאלו במיאמי או שג'קסונוויל לא תנצח (גם תיקו יספיק) בטנסי. הבעיה - גם אם יעלו הם יעשו זאת בלי כוכב ההגנה טי ג'יי וואט, שנפצע בברך והחשש הוא שקרע את הרצועות.

מייסון רודולף רשם 152 יארד וטאצ'דאון ונייג'י האריס טחן על הקרקע עם 112 יארד וגיחה לאנדזון בפיטסבורג. 146 יארד וטאצ'דאון לטיילר האנטלי בבולטימור.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

אינדיאנפוליס (8:9) - יוסטון (7:10) 23:19

המשחק השני היה יותר דרמטי, משום שהיו לו השלכות פלייאוף על שתי הקבוצות. דווין סינגלטרי חדר לאנדזון 6:23 דקות לסיום והעלה ל-17:23, אבל החטאת נקודת הבונוס הותירה בידי הקולטס סיכוי לנצח בזמן החוקי. עם דאון רביעי ויארד אחד לעבור על קו 15 היארד של יוסטון, גרדנר מינשו מסר לטיילר גודסון החופשי - אך האחרון החליט דווקא להיות בן רע, שמט את הכדור והטקסאנס שיחקו על בטוח, אפשרו סייפטי לאינדי, ניצחו ועלו. הקולטס מחוץ לתמונה.

סי ג'יי סטראוד סיים עם 264 יארד ושני טאצ'ים, סינגלטרי הוסיף 63 יארד. באינדי רשם מינשו 141 יארד באוויר, ג'ונתן טיילור הצטיין עם 188 יארד וטאצ'דאון על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully