וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא עונתי: 23 נקודות ו-10 ריבאונדים לאבדיה בהפסד וושינגטון

בזמן שהוויזארדס ממשיכים לשקוע ונוצחו 121:105 על ידי הניקס, הישראלי ממשיך בתקופה הטובה עם דאבל-דאבל שלישי בחמישה משחקים ודקות נהדרות ברבע השלישי בו הוליך קאמבק. ברונסון ורנדל חיברו 72 נקודות מנגד, הניקס ללא הפסד מאז הטרייד עם טורונטו

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

דני אבדיה ממשיך להיות נקודת אור בתקופה הרעה של וושינגטון. הוויזארדס ספגו הלילה (בין שבת לראשון) הפסד רביעי רצוף ו-15 ב-18 המשחקים האחרונים, כשנוצחו 121:105 על ידי הניקס במשחק ביתי שהיה חד צדדי ברוב שלביו.

הוויזארדס ירדו למאזן עונתי של 29:6, בעוד הניקס שיפרו את המאזן ל-15:21, רשמו ניצחון רביעי ברציפות וטיפסו למקום הרביעי במזרח על חשבון אינדיאנה שהפסידה לבוסטון.

כאמור, מבחינתו של דני אבדיה זה היה ערב אישי מצוין. הוא סיים אותו עם שיא עונתי של 23 נקודות (מרחק שתי נקודות משיא הקריירה) באחוזים מצוינים עם 9 מ-13 מהשדה (2 מ-4 מהשלוש) ו-3 ו-5 מהעונשין, השלים דאבל-דאבל עם 10 ריבאונדים ותרם גם 6 אסיסטים, שתי חטיפות וגם 4 איבודים ו-5 עבירות ב-33 דקות. זה היה הדאבל-דאבל הרביעי של אבדיה העונה, והשלישי בחמשת המשחקים האחרונים. כמו כן, זו הייתה הפעם הרביעית שהוא קולע 20 נקודות ומעלה העונה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ג'יילן ברונסון, ניו יורק ניקס. רויטרס
עוד משחק שלם ואיכותי. אבדיה/רויטרס

אחרי שהובסו פעמיים בקליבלנד בהפרש מצטבר של 63 נקודות, הוויזארדס התייצבו למשחק בלילה השני של בק-טו-בק ושוב הציגו את אותה יכולת נרפית. הניקס פתחו מהר מאוד פער דו ספרתי, וסיימו את הרבע הראשון בפלוס 15. ההפרש המשיך לתפוח והגיע בשיאו ל-26 ברבע השני, כשלמחצית וושינגטון יורדת בפיגור 20.

הרבע השלישי היה הטוב ביותר של הוויזארדס, כשבניצוחו של אבדיה (12 נקודות ברבע השלישי, כולל שתי שלשות) היתרון של האורחת קוזז לחמש בלבד. אבל אז הניקס לחצו פעם נוספת על הגז, ג'יילן ברונסון קלע 8 נקודות רצופות שהעמידו את ההפרש שוב על דו ספרתי, ומשם לוויזארדס כבר לא הייתה דרך חזרה.

בדרך לניצחונם הרביעי ברציפות, הניקס נהנו מהופעה מצוינת של ג'וליוס רנדל וג'יילן ברונסון, שחיברו 72 נקודות (רנדל עם 29, ברונסון עם 33) ו-13 אסיסטים (רנדל 5, ברונסון 8) ומעוד משחק טוב של האקס פקטור של העונה אייזאה הארטנסטיין, שסיים עם 8 נקודות ו-19 ריבאונדים. או ג'י אנונובי, שמאז הגעתו בטרייד מטורונטו הניקס עומדים על מאזן מושלם, תרם 9 נקודות ו-5 ריבאונדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקני ניו יורק ניקס ג'וש הארט, ג'וליוס רנדל, אייזאה הארטנסטיין. רויטרס
מטפסים בטבלה. הארט, רנדל והארטנסטיין חוגגים/רויטרס

מלבד אבדיה, וושינגטון קיבלה ערב התקפי לא רע גם מצידו של קייל קוזמה שהוביל את רשימת הקלעים עם 27. טיוס ג'ונס הוסיף 11 ו-8 אסיסטים וג'ורדן פול שהתפוקה שלו נמצאת בירידה נוספת לאחרונה, הסתפק ב-10 נקודות עם 4 מ-10 בלבד מהשדה.

אבדיה וחבריו יפגשו בלילה שבין שני לשלישי את אוקלהומה סיטי, וינסו להפתיע ולחזור לנצח דווקא על חשבון הקבוצה הצעירה המלהיבה של הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully