וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשכנות לישראלים: רונאלדו רכש "מגה אחוזה" באי המיליארדרים החדש

הפורטוגלי של אל נאסר, שמרוויח יותר מ-200 מיליון יורו בשנה, השקיע עשרות מיליונים באחוזה באי האקסקולסיבי. שווה את ההשקעה?

כריסטיאנו רונאלדו כובש מול אל שבאב את שערו ה-50 (!) בשנת 2023/צילום מסך

כריסטיאנו רונאלדו רכש מגה אחוזה ב"אי המיליארדרים" בדובאי, כך מדווח בתקשורת הפורטוגלית. כוכב העל של אל-נאסר - שמתהדר בתיק נכסים מדהים במספר מדינות - נהנה משנה מקצועית לא רעה ב-2023 כשהוכתר מלך השערים בעולם, וכעת הפורטוגלי - שמרוויח 220 מיליון יורו בשנה במועדון הסעודי - יזכה לכבוד על ההישג הזה בטקס פרסי כדורגל בדובאי, שבה יש לו כעת בית חדש.

על פי "בלומברג", כוכב העל הפורטוגלי קנה אחוזה באי ג'ומיירה ביי, הידוע יותר בשם "אי המיליארדרים", מובלעת מאובטחת של דובאי שמהווה בית לעשירי העל. הדיווח טוען שרונאלדו יקבל את המגה-אחוזה מתישהו ב-2024, ולמרות שהמפרט אינו ידוע, לפי השמועות האחוזה עלתה לו "עשרות מיליוני יורו".

על מנת לתת פרופורציות ולהבין על מה מדובר - רק לאחרונה פורסם מפרט של אחוזה אחרת למכירה באי המיליארדרים - שנפתח רק ב-2017 - שגודלה הוא -30,000 מ"ר, כוללת שישה חדרי שינה, גישה פרטית לחוף הים, אולם תצוגה לשבע מכוניות, ספא, בריכת שחייה עם נוף לים ולמרכז העיר דובאי, וכמובן אגף נפרד ללינה לעובדים.

הוא ידוע בשם "אי המיליארדרים" מכיוון שמספר המיליארדרים שחיים בו לק"מ רבוע עולה על כל מקום אחר באיחוד האמירויות, כאשר בלומברג גם מדווח כי האי הוא ביתם של סעודים עשירים, ישראלים, הודים ורוסים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
"אי המיליארדרים", דובאי. GettyImages
"אי המיליארדרים", דובאי/GettyImages
אחוזה ב"אי המיליארדרים", דובאי. GettyImages
אחוזה ב"אי המיליארדרים", דובאי/GettyImages
אחוזה ב"אי המיליארדרים", דובאי. GettyImages
אחוזה ב"אי המיליארדרים", דובאי/GettyImages
אחוזה ב"אי המיליארדרים", דובאי. GettyImages
אחוזה ב"אי המיליארדרים", דובאי/GettyImages

לפי הדיווחים, נבנו באי היפהפה והמושקע 10 מגה-אחוזות, כאשר היזם מדובאי, Palace Luxury Living, חשף כי הווילות צפויות להימכר תמורת 545 מיליון דולר בסך הכל, בממוצע 55 מיליון דולר לנכס.

האי - המתהדר בנכסים רבים אחרים - הוא גם חלק מקהילה מגודרת וכולל מספר מסעדות יוקרה, מועדון יאכטות ואתר נופש על החוף. גם העשירים שאין בבעלותם נכסים באי משתמשים בו כבסיס ושוהים באתר הנופש היוקרתי במהלך ביקוריהם בדובאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully