וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא צרפתי: "אוהב כדורגל התקפי, העיר הזאת צמאה למשחקים כאלה"

עודכן לאחרונה: 6.1.2024 / 22:25

המאמן שומר על המאזן המושלם במכבי נתניה: "צריך לדחוף לחלקים הגבוהים של הטבלה". פלקושצ'נקו: "אתם רואים קבוצה מלוכדת"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:2/פלייר

מכבי נתניה שמרה הערב (שבת) על מאזן מושלם תחת גיא צרפתי, כשגברה 1:2 על הפועל תל אביב מצמד של מקסים פלקושצ'נקו ורשמה ניצחון רביעי בארבעה משחקים תחת המאמן המחליף. האדומים עלו ליתרון מוקדם משער של מאוויס צ'יבוטה (3), אבל פלקושצ'נקו הפך עם צמד מהיר (15 ו-19) והעניק לקבוצתו ניצחון מוצדק. האדומים, שנראו כבר במומנטום תחת בורחה למה, עם 2 נקודות בלבד מה-12 האחרונות.

סטניסלב בילנקי, אחמד סלמן, מקסים פלקושצ'נקו שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
לא עוצרת. נתניה תחת צרפתי/ברני ארדוב

גיא צרפתי: "אני יודע מהניסיון שלי בכדורגל הישראלי שתמיד האווירה פה טובה, זו עיר שצמאה למשחקים כאלה, ואני מקווה שיהיו לנו עוד הרבה כאלה. הגעתי, וזו התחלה טובה, והדרייב והרעב של השחקנים יכריעו איך ניראה, ואני מקווה שהם ימשיכו לעשות את מה שאני דורש".

על הסגנון שלו: "אני אוהב כדורגל התקפי, ואני שמח שיש לי סגל שמאפשר לי לסדר את הכדורגל שאני רוצה. יכולנו לגמור את המשחק, בחצי הראשון עוז יכול היה לכבוש וב-1:3 המשחק היה נראה אחרת. אני נותן לשחקנים הרבה חופש, בתנאי שיעשו עבודת הגנה בלי פשרות, ושיעשו לחץ אחרי איבוד, ואני רוצה שהם עוד ישתפרו".

על המטרות: "מועדון כמו מכבי נתניה צריך להיות בצמרת. עם הסגל, הקהל, הניהול והתנאים, צריך להיות בפלייאוף העליון. לפעמים צריך לייצר יציבות, לפעמים צריך לדחוף קדימה, ואני חושב שעכשיו צריך לדחוף לחלקים הגבוהים יותר של הטבלה. אבל דיבורים זה יפה, עכשיו צריך להתכונן למשחק הבא, הקשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
תקופה יפה. נתניה צוהלת/ברני ארדוב
מקסים פלקושצ'נקו שחקן מכבי נתניה מודה לקהל. ברני ארדוב
מקסים פלקושצ'נקו שחקן מכבי נתניה מודה לקהל/ברני ארדוב

מקסים פלקושצ'נקו, כובש הצמד של מכבי נתניה: "אנחנו מרגישים מצוין, הצלחנו לחבר ארבעה ניצחונות רצופים עם גיא. מסתכלים ממשחק למשחק, כל משחק לגופו ורוצים לנצח. יש אנרגיות חדשות, הרבה חופש בהתקפה. אנחנו משחקים כדורגל שמח, יוצרים מצבים וכובשים הרבה שערים. נקווה שזה ימשיך. אני מקבל יותר דקות משמעותיות וזה נדבק לנו כקבוצה, זה לא אני לבד. אתם רואים קבוצה מלוכדת ואני שמח שאנחנו נראים ככה. גיא היה שחקן, הוא מאמן התקפי שנותן חופש וביטחון לשחקנים. יש כאן סגל צעיר וכולם בפורמה מצוינת, נקווה שזה ימשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully