וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגי מודה: "היה משחק קשה לצפייה". עידן ורד: "מבין את הקהל"

בני סכנין והפועל פתח תקוה נפרדו ב-0:0 חלש, בלי בעיטות למסגרת. טסלפפה: "לא מרוצה מהנקודה". דראפיץ': "המגרש בדוחא לא טוב"

תקציר: בני סכנין - הפועל פתח תקוה 0:0/ספורט1

הפועל פתח תקוה קיוותה להמשיך במומנטום מה-2:2 מול מכבי חיפה, אבל הסתפקה הערב (שבת) ב-0:0 מול בני סכנין, שרשמה את התיקו השמיני שלה העונה (יותר מכל קבוצה אחרת). שתי הקבוצות לא רשמו ולו איום אחד למסגרת במהלך 90 הדקות: סכנין נותרה עם ניצחון ביתי בודד העונה והפועל פתח תקוה השיגה נקודת חוץ שנייה בסך הכול, בתקווה שהיא תעזור לה במאבקי ההישרדות בהמשך הדרך.

איתי שכטר עם אנדרה טיישיירה שחקני הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
זה מה יש. שכטר/מאור אלקסלסי
עופר טסלפפה מאמן הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
לא מרוצה מהנקודה? טסלפפה/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל פתח תקוה עופר טסלפפה: "אני לא מרוצה מהנקודה. היה חצי ראשון לא טוב שלנו, בחצי השני הגענו למצבים ויצרנו, היינו צריכים לנצח. היינו חזקים בהגנה, הם כמעט לא הגיעו לשער שלנו, ואני יוצא מאוכזב".

על עתיד הקבוצה: "ברור שאנחנו יכולים להישאר בליגה, אנחנו פה בשביל להתקדם, יש לנו קבוצה טובה, עשינו הכל בשביל לנצח, עשיתי שני חילופים התקפיים. ננסה להתחזק, ואנחנו צריכים להביא שני זרים במקום שני שחקנים שנפצעו לנו וגמרו את העונה, אבל לא פשוט להביא שחקנים איכותיים".

עידן ורד: "להגיע לפה לדוחא, אחרי שבוע עמוס, ולעשות תיקו, אני לא מרוצה, אבל היה משחק לא יפה בלשון המעטה, הרבה מאבקים ומעט כדורגל, ואנחנו לוקחים את הנקודה. משחק קשה. זו תקופה מאוד קשה, מאתגרת, כולם עייפים וסחוטים, וסיימנו עם שתי נקודות תוך כמה ימים. אחרי השבועיים שעברנו עם רצף ההפסדים, אני שמח על זה, ומקווה שננצח את נתניה בבית. אנחנו סופרים הרבה משחקים בלי ניצחון, הקהל מרגיש את זה ואני מבין אותו. אבל יש פה קבוצה צעירה, הסגל קצר, ועם הלו"ז הזה והעומס זה לא קל".

סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
דוחא פעם היה מבצר. סכנין/מאור אלקסלסי

מאמן סכנין סלובודאן דראפיץ': "לא נהניתי. ניסינו לשחק כדורגל, היה חסר לנו קצת כישרון מקדימה, כי עד 30 מטר מהשער הנענו יפה מול קבוצה שניסתה להפריע - אבל ליד השער צריך יותר מיכולת, ואני מקווה שנתחזק. עם כל הכבוד לצעירים שנותנים הכל, אנחנו צריכים עוד זר, היה לנו רק זר אחד".

ניצחון אחד בלבד בבית? "עם כל המשחק המאורגן שלנו, אנחנו צריכים לכבוש שערים. אנחנו שם, אנחנו על הליגה, משחקים לא רע, אבל לא מתרגמים את זה לשערים. בדוחא יש לנו בעיה, זה מגרש לא טוב, ואנחנו קבוצה טכנית שמנסה להניע כדור. אבל היום שיחקנו עם זר אחד, וזה לא מספיק".

דור חוגי: "היה משחק קשה לצפייה, בלי בעיטות למסגרת, אבל הכי חשוב שלא ספגנו ושמרנו על ה-0:0, למרות שזאת לא הייתה המטרה שלנו. זו תקופה לא פשוטה, עם עומס לא נורמלי, הזרים לא חזרו, הרבה פצועים ועייפים, הצוות מחלק את הכוחות, אבל יש משחקים שקשה לעמוד על הרגליים.

"אנחנו קבוצה שבאה לשחק כדורגל, ואין ספק שהדשא בדוחא קצת מפריע. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully